Kaalulangus Zucchini leib, Majanduslik dieet kaalulanguse jaoks. Odava dieedi kiire salenemise jaoks - on reaalne

Toodete valimisele peate väga hoolikalt ravima. Kogu toit on väga Zadu, kuid tulemus on suurepärane tasu ekstraheerimiseks ja tahtejõuks.

Kaalulangus Zucchini leib

Kui organismis on koguaeg veresuhkru tase kõrge, mis on suure GI'ga toiduainete söömise tagajärg, siis lõpuks võib tekkida diabeet pankreas ei lase enam välja insuliini Isiklikust kogemusest ütlen kuu aega olen teinud seda et kõht on kogu aeg täis!! Ja enne ma ainult tahtsin näksida koguaeg midagi, täiesti õudne oli see.

Igatahes, see meetod, või õigemini Montignacilik toitumisviis koosneb siis kahest faasist: I - Kaalulangetamise faas II- Kaalusäilitamine kogu eluks Meetodist endast siis niipalju: nagu me kõik teame, koosnevad toiduained süsivesikutest, rasvadest lipiididest ja Ideaalne kaalulangus Detroit proteiinidest.

Vastavalt nende koostisosade suurusele toiduaines, jaotatakse ka toiduained neisse kolme rühma.

Suvikõrvitsa raviomadused

Montignaci puhul, on peamiseks jälgimise objektiks süsivesikud toiduained, milles süsivesikute osakaal ületab valkude ja rasvade oma. Tekib ülekaalulisus. Glükeemiliseks indeksiks nimetatakse ühe süsivesiku võimet tõsta veresuhkru taset pärast tema tarbimist, võttes võrdlemiseks puhta glükoosi.

  • SUVIKÕRVITSA RAVIOMADUSED - TOIT -
  • Poletada rasva paastumise ajal

Kui veresuhkru tase tõuseb üle normi, eritab kõhunääre pankreas insuliini, mis alandab veresuhkru taset, säilitades Kaalulangus Zucchini leib glükoosi lihastesse ja nt maksa, kust teda on vajaduse korral lihtne kasutusele võtta. Kui aga veresuhkru tase on püsivalt kõrge, siis pumbatakse organismi koguaeg liigselt insuliini mis seda alandab, ja siis tekib meil jälle näljatunne, ja kui sööme jälle kõrge GI'ga toitu siis see jälle tõuseb ja oleme kui surnud ringis Sel juhul, peab süsivesikute IG jääma kindlasti alla Metsik töötlemata riis, quinoa super!

Kaalulangus Zucchini leib

Loomulikult, tuleks silm peal hoida ka rasvadel, soovitatavalt tarbida häid rasvu, ehk siis eelistada rafineerimata õlisid, päevalilleõli praadimiseks, oliiviõli salatitesse, rasvasemat kala, kõiksugu semneid jne, ja vältida liigrasvast liha jne, ei ole mõtet oma organismi liigse rasvaga koormata.

Ise aga söön küll rasvasemat liha isegi mõned korrad nädalas, samuti on teretulnud kõik juustud eelistatavalt loomulikult vähemrasvased, aga mina näiteks söön ka rasvast jne. Neid toiduaineid võib süüa samuti, ainus mis tuleb teha, on vältida nende kokkusattumist rasvadega. Seega: nt enamike pastade just spagette tuleks süüa, kuna nad on pastifitseeritud - töödeldud vastavalt rõhuga, et nende GI on kõvasti madalam kui teiste pastatoodete oma ja riiside basmati nt kõrvale, ei tohiks nendega koos tarvitada liha, juustu, ega nt rasva sisaldavaid kastmeid.

Kaalulangus Zucchini leib

Valida tuleks kõrvale pigem juurviljad, rasvata jogurt, rasvata-suhkruta puhas tomatipasta jne. Olen ka seeni aurutanud spagettidega koos söömiseks, ja ka kiirelt panni peal rasvata "praadinud", jogurtiga on super.

Kaalulangus Zucchini leib

Pipart-küüslauku peale ja nämmi! Sellist vaid süsivesikute-sööki teen paar korda nädalas, nii kuidas tunnen. Seda toidukorda Kaalulangus Zucchini leib teha kuskil 3 korda nädalas, soovitavalt õhtuti õhtuti on alati soovitatav süüa kergemalt, just vähem rasvu.

Kaalulangus Zucchini leib

Kui küllastunud rasvu "saturated fats" pole, või neid on vähe on kasutatud nt ainult 1 teelusikas oliiviõli spagettidele või salatissevõib kasutada süsivesikuid vahemikus