Kaalulangus puramiidi diagramm

Lugege artikli valke, rasva, süsivesikuid. Kaasaegne tervislik toitumispüramiid Niisiis, joonistage tervisliku toitumise diagramm. Sa ei saa leivast loobuda. Mis on osa? Tarbige iga päev 2—3 portsjonit puuvilju.

Läheme edasi sammude kaalumisele. Püramiidi põhjas on kolm toidugruppi, ilma milleta on võimatu ette kujutada tavalist igapäevast dieeti. Me räägime: Köögiviljad pluss puuviljad, mis sisaldavad palju kiudaineid, mis aitab aeglustada toidu imendumist.

Mis on tervisliku toitumise püramiid (toidupüramiid) ja selle põhimõtted

Tänu köögiviljade kasutamisele on tagatud valkude seedimine. Taimsed küllastumata rasvad: maisist päevalilleni, rapsist linaseemneteni, oliivist kanepiõlini. Rasvu on vaja intensiivse treenimisega seotud lihaste taastumise kiirendamiseks ja kolesteroolitaseme langetamiseks. Täisteratooted on komplekssed süsivesikud.

Rühma esindavad täisteraleib, pasta, teraviljad, poleerimata riis. Sellel rühmal on minimaalne suhkrusisaldus, mis on vajalik toitainete saamiseks. Taimsed toidud sisaldavad palju valke ja palju kiudaineid.

Toidupüramiid (toidupüramiid)

Taimsete toiduainete tarbimine mõjutab soole tööd soodsalt. Neid eeliseid tunnustavad paljud kaalulangetusprogrammid.

  • Samuti ei tohiks kartulit ära viia - see sisaldab liiga palju tärklist.
  • Rasva salendavad toidud
  • Rasva kadumisahela kodus
  • Toidupüramiid - Õli May
  • Kõigi vastuste juurde pääsemiseks ühendage teadmiste pluss.
  • Õige toitumine, kasutades toitumise püramiidi - Tooted

Loomad: lihast kalani, linnulihast mereandideni, munadest kanalihani. Neis on palju kõiki asendamatuid aminohappeid. Need tooted on rikastatud vitamiinide ja mikroelementidega, loomsete valkude täielik sisaldus.

Sales Pyramid Chart in Excel

Laktoositalumatuse tõttu on tavalise piima asemel soovitatav kasutada soja või mandlit. Ülemine osa koosneb toodetest, mida tuleb vähendada miinimumini. Neid esitatakse: loomsetest rasvadest lihtsate süsivesikuteni; maiustustest saiakesteni; alates alkohoolsetest jookidest kuni liiga palju tärklist sisaldavate kartulite söömiseni.

  • Läheme edasi sammude kaalumisele.
  • Shrink Fat Burner
  • Sloimming valja oma nagu
  • Toidupüramiid - Puu May
  • Läheme edasi sammude kaalumisele.
  • PÜRAMIIDI Ratsionaalne toitumine - Tooted

Toidupüramiidi neljas tase koosneb toitudest, mida tuleks piirata. Iga rühm võib tinglikult Kuupaevad poletavad rasva eraldi osadest.

Dieedi päevase kalorsuse määramiseks peaksite juhinduma järgmistest parameetritest: vanus, sugu, aktiivsuse aste. See lähenemine aitab määrata portsjonite arvu ja nende suurust.

Funktsioonide mõistmiseks saab esindada erinevaid rühmi: teraviljad - leivaviilust, gr. Toidupüramiidi mitmekesisus Kaalulangus puramiidi diagramm põhimõtet on Harvardi toitumispüramiidi keskmes, peamiselt mitmekesisuse reegel.

Mitmekesisuse reegel on see, et inimene võib süüa mis tahes toitu. Sellisel juhul on oluline allergiate või vastunäidustuste puudumine. Nad eristavad iga rühma sõltuvalt nende värvist. Apelsin koosneb kõikidest teradest. See sisaldab palju toitaineid, alates vitamiinidest kuni mineraalideni, alates kiudainetest kuni taimse valguni.

Selles on kõige vähem rasva.

Parema plaadi saladused

Peate sööma 6 portsjonit. Apelsin on piiratud kõige suurema osakaaluga, mis on tingitud teravilja ülekaalust toidus. Eelistada tuleks valtsitud kaera ja kliide kasutamist.

Kuue portsjoni söömine võib tunduda ebareaalne arv. Võttes arvesse ühte portsu putru, mis on umbes sada grammi, on grammises taldrikus neli portsjonit koos viilu leiva ja paari küpsisega. Seetõttu saab kuue portsjoniga hõlpsasti hakkama. Roheline koosneb Kaalulangus puramiidi diagramm liiki köögiviljadest. Iga päev piisab 3—5 portsjonist.

3 LB kaalulangus 3 paeva jooksul

Dieedi koostamisel tuleb arvestada kollase ja oranži pluss roheliste köögiviljade osaga. Punane koosneb puu- ja köögiviljadest - allikatest: beetakaroteenist C-vitamiinini, foolhappest teiste vitamiinideni, mikroelementidest muude kasulike aineteni.

Toidupüramiidi astmed

See värv sobib taimse kiudainerikka vegantoidupüramiidiga. Tarbige portsjonit puuvilju päevas. Dieedis tuleks arvestada tsitrusviljadega.

Skinny Up Slimming

Mahlade joomine pole keelatud, kuigi värskete puuviljade kasutamine on selgelt eelistatav, kuna neis on taimseid kiude koos minimaalse suhkrukogusega. Peaksite meeles pidama mitmesuguste puu- ja köögiviljade tähtsust.

Harvardi püramiid 1992

Võtke banaan, varuge õun. Kollane tähistab kitsast rasvariba.

Levoturoksiini votmine oosel kaalulangus

Taimsete rasvade tarbimine on esmatähtis. Need on osa püramiidi alusest. Kerge triibu olemasolu on tingitud küllastunud rasvadest, mis on kuritarvitamise korral ohtlikud.

ERG rasva poletamine

Oluline on minimeerida õlide, kondiitritoodete rasvade tarbimist. Vastasel juhul võite silmitsi seista südameprobleemidega.