Kaalulangus intervallid jooksulint

Ideaalis peaksid teie puhkeperioodid olema kaks korda pikemad kui teie kõrge intensiivsusega intervallid. Kui inimesel on vastunäidustused, mis mõjutab madalamate jäsemete liigeseid, on oluline enne jõusaali külastamist konsulteerida terapeutiga konsulteerimist.

Miinused Pole vastupidav Inimesed, kellel on halvad põlved, kalduvad igasugustest füüsilistest tegevustest eemale hoidma, kartes, et see halvendab nende seisundit.

Kaalulangus intervallid jooksulint Liha ja piimatootmise kaotuse loikamine

Jooksurajad ei paku mitte ainult ühtlast pinda kõndimiseks ega sörkimiseks, vaid ka neelavad põrutust, et vähendada põlvede mõju. Jooksuraja kasutamisel võtke arvesse järgmisi punkte.

1. Kõrge intensiivsusega intervalltreening (HIIT)

Kuidas kaitsta oma põlvi jooksurajal Kasutage häid jooksujalatseid, mis minimeerivad põlvedele ja liigestele avalduvat mõju. Alustage oma rutiini minutiliste soojendusharjutustega. Alustuseks seadke masin väikseima kiiruse ja kaldega. Alustage aeglaselt ja liikuge järk-järgult, et keha saaks kohaneda. Märge: Pöörduge arsti poole, kui tunnete valu. Enne jooksulindi valimist peaksite kaaluma ka järgmisi punkte. Kuidas valida jooksulint halbade põlvede jaoks Jooksupind: Jooksupinna pind peab vastama teie kõnnakule, laiusele ja sammu pikkusele.

Kitsas pindala sunnib teid oma käimisstiili muutma, tekitades Seened poletavad rasva rohkem stressi. Kuid pidage nõu oma arstiga, et teada saada, kui suure kalduvusega võite põlvi kokku puutuda. Vaadake jooksulindi pakutavaid kraadiastmeid. Võib olla võimalik, et isegi 1. Kiirus: Jooksuraja kiirus varieerub vahemikus 0,5 mph kuni 12 mph, otsustades teie kõndimise või jooksmise intensiivsuse.

Kontrollige iga vajutusega minimaalset Kaalulangus intervallid jooksulint loenduri variatsiooni. See peab vastama teie sammude pikkusele ja kõndimiskiirusele. Teki suurus: Kontrollige jooksulindi jalajälge ja seda, kui hõlpsasti seda saab hoida. Väike teki suurus tähendab ka seda, et see on hõlpsasti kaasaskantav. Pehmendus: Pehmendus neelab suurema osa põlvelöökidest.

Kaalulangus intervallid jooksulint Kuidas ma oma reiede kiirelt vahendada

See tagab, et põlved ja liigesed ei kogeks jooksulindil kõndimise ja jooksmise mõju. Kontrollpaneel: Kasutajasõbralik juhtpaneel pakub hõlpsat reguleerimist, eelseadistatud treeningprogramme, treeningandmeid ja multimeediumituge.

4 viisi kaalust alla võtmiseks jooksulindi treeninguga

Uusimad jooksulindid pakuvad parema kogemuse saamiseks interaktiivseid puutetundliku ekraaniga juhtpaneele. Hoiustamise lihtsus: Kokkupandavad jooksulindid sobivad kasutamiseks korterites, väikestes kodudes ja isegi põlveliigese patsiendi toas.

Kaalulangus intervallid jooksulint Briana kaalulangus

Veenduge, et voltimine on lihtne, vaevatu ja ei vaja, et kasutaja istuks, sest halvad põlved ei pruugi palju liikumist toetada. Kasutuslihtsus: On oluline, et mõistaksite masina juhtimis- ja reguleerimisseadmeid põhjalikult. Juba kokkupanekust, hooldusest kuni tavapärase kasutamiseni peaks see olema Kaalulangus intervallid jooksulint mõistetav. Kaal mahutavus: Enamik jooksulintidest toetab kasutajaid, kes kaaluvad kuni naela.

Samuti peaks masin pikka aega vastu pidama raskele koormusele.

Jooksurada on ülipopulaarne aeroobne treeningmasin. Lisaks sellele, et jooksulint on mitmekülgne südamemasin, aitab see teil kaalu langetada, kui see on teie eesmärk. Lisaks sellele, et jooksulint aitab treenida, on ka muud eelised. Näiteks: Jooksurada saab kasutada aastaringselt.

Paljud inimesed on jooksuraja treeningut ära kasutanud, et parandada oma halba põlve ja leevendada valu. Kui teil on põlved ja liigesed halvasti, on jooksulindi kasutamisel oluline silmas pidada järgmisi punkte.

  • 10 parimat jooksulint halbade põlvede jaoks - Nahahooldus -
  • Kuidas poletada kohurasva 30 paeva jooksul
  • Sõltumata tehnikast antakse liigeste ja kõõluste soojenemise soojenemisele 3 minutit.

Ohutusnõuanded jooksulindi kasutamiseks artriidi, pahade põlvede ja liigeste korral Kasutage häid kingi, kuna need neelavad jooksu ajal šokki. Õppige põhjalikult juhtnuppe, eriti kiirklahvi. Hoidke alati külgsiinidest kinni. Juhusliku kukkumise vältimiseks veenduge, et jooksutekk jääks keskele. Käivitage jooksulint ja astuge seejärel jooksuteki juurde, et kiirust mõista.

Ärge ignoreerige treeningu ajal igasugust koormust, kuna see võib põhjustada põletikku.

Kaalulangus intervallid jooksulint Koks null kaalulanguse ajal

Tehke vähese mõjuga tegevusi ilma põlvi ja puusa keeramata. Alustage järjepidevalt, kuna jooksuradade ületöötamine võib rõhutada eesmist ristatisidet, mis põhjustab alajäsemete täiendavaid tüsistusi. Kasutage alustamisel madalaimat kaldenurka ja suurendage seda järk-järgult.

  • 4 viisi kaalust alla võtmiseks jooksulindi treeninguga | Tervis | May
  • Te salendav kuld
  • Jooksurada on tohutult populaarne aeroobse treeningu masin.

Säilitage hea rüht kogu treeningrutiini vältel, et vältida liigestele tekkivat stressi. Kui teil on halvad põlved, on raske liikuda ja osaleda mis tahes füüsilises tegevuses.

Kuid need jooksulindid hoiavad teie põlved terved ja aitavad teil aktiivsena püsida. Telli meie nimekirjast kõige sobivam jooksulint ja higistage see valutult välja.

dieet kana kuninganna Elizabetti madala süsivesikuarvuga dieediga ja jogurtiga

Eksperdi vastused lugejate küsimustele Mis on Kaalulangus intervallid jooksulint jooksulindi ja mitmekihilise rihma erinevused? Mitmekihiline jooksulint kestab kauem ja tagab parema stabiilsuse jooksu või kõndimise ajal kui tavaline jooksulint. Kas selles nimekirjas on kokkupandavaid jooksulinde?