Igapaevased sammud Kaalulangus

Eelista neile liikumist ning head tervist. Kui suudate pakkida vaid viis naela lihaseid ja seda säilitada, põletate aasta jooksul kolme naela rasva kaloriekvivalendi.

Kui räägitakse treeningutest, mis sobivad kaalu langetamiseks, siis unustatakse sageli ära lihtne kõndimine.

Copy \u0026 Paste Videos And Earn $200 Per Video (FULL Tutorial - Not YouTube) Make Money Online!

Nüüd on aeg seda mõtteviisi muuta. Kuid selleks, et kõndimisest kaalu kaotamiseks päriselt kasu oleks, pea silmas mõningaid põhimõtteid.

Igapaevased sammud Kaalulangus

Tee rohkem kui oled teinud seni Ei ole ühtegi võluvalemit mitu sammu päevas või mitu kilomeetrit nädalas aitaks kaotada kindla hulga kilosid, kuid alustades on esimene võti selles, et sa teeksid rohkem kui oled teinud seni. Kui istud päev otsa kontorilaua taga, siis võib igaõhtune jalutuskäik peale sööki täiesti reaalseid tulemusi tuua. Kui sul on juba töö, kus oled terve päev jalgel, aga kaal ei vähene, siis sellest järelikult ei piisa — peaksid kõndima rohkem.

Igapaevased sammud Kaalulangus

Palju on räägitud sellest, et 10 sammu päevas on hea tervise aluseks. Kui sinu eesmärk on kaalu kaotada, siis soovid ilmselt rohkem, aga alustama ei pea tingimata 10 st sammust.

Stardiplatvorm pane paika arvestades oma seinist harjumust — kui teed tavaliselt päevas sammu, siis ära sea eesmärgiks kohe järgmisel päeval 10 sammu kõndida.

  1. Kuidas alustada?
  2. Kuidas jääda motiveerituks Mitu sammu päevas: kaalulangus, sobivuse tase, näpunäited suurema hulga S kohta Kas sa tead, mitu sammu sa päevas keskmiselt teed?

See võib esialgu isegi hirmutav tunduda. Võta alguses sihiks sammu päevas, järgmisel nädalal jne.

Home Nr.

Kaalulangetamise käigus võib soovkaalu vähendada. Kui olete normaalkaalu vahemiku ülemises otsas, siis võib soovi korral kaalu langetada umbes vahemiku keskosasse.

Personaaltreeneriga 5 kilo kaalulangust — ainult 8 kilo veel! Nele ja Etheli lugu. Varasemalt olen küll vahelduva eduga end liikuma sundinud, kuid viimane aasta sai tööstress ja laiskus võitu, kuniks hakkasid ilmnema tervisehädad, kaalutõus ja pidev rahulolematus iseendaga.

Kui olete aga normaalkaalu keskosas või ise allpool ja tundute endale paksuna, siis tuleks ennekõike suurendada füüsilist aktiivsust ja teha õigeid harjutusi keha vormimiseks, mitte proovida kaalu veelgi alandada. Kui olete aga cm pikk ja kehakaal on 75 kg, siis võiksite esialgseks eesmärgiks võtta 65 kg.

Väljaanded

Päevane energiakogus Järgmise sammuna peaksite välja selgitama, kuidas hetkel toitute: palju saate energiat, kas selle saamine erinevatest põhitoitainetest on tasakaalus, kas saate piisavalt kiudaineid, vitamiine ja mineraalaineid. Kui teie kehamassiindeks on 25 ja 29,9 vahel võiksite valida kaalu langetamiseks — kcal päevase energiahulga, kui aga üle selle, siis alustage — kcal dieediga.

Energiadefitsiit so energiakogus, mille võrra vähendate oma soovituslikku energia saamist võiks olla umbes — kcal sõltub inimese baas- ehk põhienergiavajadusest päevas. Sellest — kcal võiks tulla söögi arvelt, kcal aga liikumise suurendamise so umbes 60 minutit aktiivset liikumist päeva kohta arvelt.

Main navigation second level

Aga oleme realistlikud ja arvestame sellega, et me võime eksida mõnel toidukorral kogusega ja mõni päev ei tule ka need 10 sammu täis.

Kujutame ette, et suutsime nädala kokkuvõtteks tekitada energia puudujäägi jooksul umbes kilokalorit.

Igapaevased sammud Kaalulangus

Lubades endale aga ühe patupäeva kus me, lisaks tavakaloritele, joome ära liitri apelsinimahla ~ kcal ja sööme kolm kohukest ~ kcalsiis meie kaloridefitsiit nädala lõpuks on ligikaudu kilokalorit. Võttes arvesse seda, et 1 kilo rasvkudet on ligikaudu kilokalorit ja seda, et iga keha on erinev, sealhulgas põletab rasva erineval kiirusel, võibki nädala lõpuks su kaalukaotus olla ~g.

Main navigation first level

Sellist kaalukaotust ei pruugi märgatagi, kui jood näiteks enne kaalule astumist klaasi vett. Oluline on see, et sa usaldaksid oma keha ja jätkaksid samm sammu haaval enda teekonda tervislikuma mina poole.

Elisast Uudised Kas üks patupäev nullib kogu protsessi? Kas üks patupäev nullib kogu protsessi?

Üks patupäev ei tee meid kohe paksuks ning üks tervislik päev ei vii meid ka kohe ihaldatud vormi. Ära ole enda vastu liialt karm!