25 naela kaalulangus 6 kuu jooksul

Mõõtes näidud ühikutes "Ohm", määratakse rasvkihi paksus. Ja kui soovite kaotada kuhjaga vedelikku ja lihaseid. Nahavoldianalüüs võib olla sama täpne kui seda teostav inimene. Kõigepealt tehke kindlaks, mitu kg. Näide: Teie kehakaal on 95 kg. Nagu sageli juhtub, ei ühine teooria ja tegelikkus tegelikult.

Viis peamist põhjust, miks kaalulangus on ajutine

Ja kui distsipliin, enesekontroll ja saab teha suhtumine läheb aknast välja, nii ka uus ja täiustatud keha. Me teame, et õlgade all toimuvat juhib see, mis juhtub nende kohal meie füsioloogia on meie psühholoogia kõrvalsaadusnii et enamiku jaoks on meele valdamine keha võti. Elukestva muutuse antud juhul kehakaalu langetamise loomine ei tähenda süsivesikuid, valgu kokteile, jooksulinte ega pumbaklase, vaid seda, mis toimub meie kõrvade vahel.

25 naela kaalulangus 6 kuu jooksul

Tehke kõike, mida peate tegema, et säilitada fookus, pühendumus ja hoog pikas perspektiivis. Ja mis puutub kogu sellesse "uue harjumuse loomiseks kulub kolmkümmend päeva" Reeglina võtab see tavaliselt palju kauem aega. Väga vähesed meist okei, mitte keegi võtavad kolmekümne päeva jooksul tagasi kolmekümne aasta hävitava käitumise, harjumused ja mõtlemise. Nagu sageli juhtub, ei ühine teooria ja tegelikkus tegelikult.

25 naela kaalulangus 6 kuu jooksul

Me teeme oma kehaga rumalusi. Oh, kuidas me kaalulangetamisel armastame äärmusi. Neli salatilehte, kaks porgandit, mõned diureetikumid, mõned rasva-lõhkaja tabletid ja kolm treeningut päevas. Suurepärane plaan. Haiguste tõrje ja ennetamise keskused soovitavad 60—90 minutit aeroobset tegevust päevas või minutit nädalas, kui töötate kehakaalu langetamise nimel. Lihaste ehitamine suurendab ainevahetust ja hoiab pärast treeningut kehas kaloreid põletamas. Alustage iga harjutuse jaoks kaheksa kuni kümne korduse komplekti, näiteks krõmpsud, kükid, kopsud ja surumised.

Lisage järk-järgult rohkem komplekte ja kergeid raskusi või kasutage trenažööri. Jõutreening kaks kuni kolm korda nädalas, võimaldades kehal taastuda, kui teil on valus.

Sõprade ja pereliikmete turvavõrgu omamine aitab teid õigel kursil hoida ja takistab loobumist. Parim on kaaluda ennast hommikul enne söömist. Kui otsustate skaala kasutada, pidage meeles, et erinevatel kellaaegadel tehtud mõõtmised võivad anda ebajärjekindlaid tulemusi, kuna keha vee küllastus kõigub kogu päeva jooksul.

Kui usute, et skaala annab teile järjepidevaid ja korratavaid mõõtmisi, jätkake selle kasutamist. Kuid ärge üllatage, kui esineb olulisi kõikumisi ja kummalisi andmeid. Kuni kaalud pole saanud teaduslikust seisukohast nõuetekohase kinnituse, peetakse neid "eksperimentaalseteks". Infrapuna meetod Infrapunameetod põhineb valguse neeldumise ja peegeldumise põhimõtetel.

Mõõtmised tehakse optilise kiu sondi asetamisega bicepsi kühmu. Sond saadab infrapunakiirte kiire lihasesse, kus toimub murdumine, ja seejärel mõõdetakse kogu keha rasva hindamiseks lainepikkus.

Futrex on kõige levinum infrapuna seade. Kõrgus, kaal, vanus, sugu, kehatüüp ja aktiivsuse tase sisestatakse masinasse ja seade prindib tulemused.

Keharasva nende ekstreemsuste saavutamine võistluse ajal on tavaline tava. Kuid selle seisundi pikaks ajaks püüdmine võib põhjustada tõsiseid probleeme. Dieedi treenimine ja järgimine tsükliliselt, keharasva taseme muutmine hooajal ja väljaspool hooaega on kasulikum ja arukam. Kehakoostise mõõtmise meetodid Kaalud, mõõdulint ja peegel on kõik väga kasulikud, kuid ainult neist ei piisa. Aga miks mitte ainult peeglit kasutada?

Selle meetodi eelised on see, et see on kiire, lihtne ja mitteinvasiivne atraumaatiline. Puuduste hulgas on masina kõrge hind 3 eurotküsitav täpsus ja töökindlus. Ümbermõõt ja antropomeetriline meetod Need kehakoostise määramise meetodid, rasvakihi paksuse hindamine koosnevad luu läbimõõdu või jäseme ümbermõõdu mõõtmisest mitmes kohas.

Vööümbermõõdud mõõdetakse mõõdulindi abil, luu läbimõõt aga antropomeetri abil.

Kuidas kaotada kaalu rinnaga toitmise ajal, mõjutamata piimatarnet?

Mõlemad meetodid põhinevad eeldusel, et luustiku suurus, keha jõudlus ja lahja kehamass on omavahel seotud. Läbimõõtusid või ümbermõõtusid kasutatakse regressioonivõrrandites kehamassi määramiseks ilma rasvata ja seega arvutatakse keha rasv. Puusa ja talje suhte määramine on üks näide ümbermõõdu meetodi rakendamisest.

Võib-olla olete neid graafikuid näinud veebis või spordiajakirjades. Asendate lihtsalt oma mõõtmed, pikkuse ja kaalu ning - palun! Analüüsid on lihtsad, kuid palju vähem täpsed kui muul viisil saadud.

Ma ei soovita seda meetodit teile. Kasutage seda ainult siis, kui ligikaudsed väärtused on teie jaoks piisavad. Muud meetodid Keharasva mõõtmiseks kasutatakse palju muid meetodeid, näiteks keha kaaliumisisaldus, kogu keha elektrijuhtivus, isotoopide lahustumine, kreatiini eritumine uriiniga, üldkaltsium, üldlämmastik, kogu plasma kreatiniin, kompuutertomograafia, magnetresonantstomograafia.

Tomograafia, ultraheli, neutronite aktivatsioon analüüs ja kahekordne footoni neeldumismeetod. Kuigi mõned neist kõrgtehnoloogilistest meetoditest võivad olla laboris uskumatult täpsed ja kasulikud, pole ükski neist teie dieediprogrammis teie isiklikuks kasutamiseks peaaegu ideaalne. Kuid kui soovite saada kõige täpsemaid kehakoostise näitajaid, siis sobib ainult "otsese mõõtmise" meetod; see tähendab rasvakihi füüsiline lahkamine.

25 naela kaalulangus 6 kuu jooksul

Tõsi, sel viisil oma keha rasva mõõtmiseks peate olema laip, nii et see meetod pole eriti praktiline. Mainin seda mitte selleks, et mängida mingit trikki, vaid rõhutada, et kõik keharasva testimise meetodid on vaid ligikaudsed hinnangud ja mitte "otsesed mõõtmised".

  • Poletamine rasva alumise kohuga
  • Ultra Fat Burner Review
  • Viis peamist põhjust, miks kaalulangus on ajutine Elu Elu Me kõik teame, et valdav oa kaalut alla võtvatet inimetet taatab elle.
  • 7 näpunäidet, mis aitavad teil rinnaga toitmise ajal kaalust alla võtta - Healths -
  • VIIS PEAMIST PõHJUST, MIKS KAALULANGUS ON AJUTINE - ELU -

Kiibid sentimeetri kohta Keharasva testimise meetodi valimisel pöörake tähelepanu selle praktilisusele, rakendamise lihtsusele ja järjepidevate kordusmõõtmiste tagamisele.

Protokoll: nahavoltide testimine. Nahavoltide testimine põhineb asjaolul, et suurem osa teie keha rasvast koguneb otse naha alla. Seda tüüpi keharasva nimetatakse nahaaluseks rasvaks. Ülejäänud rasv paikneb elundite sisemine rasv ja lihaskoe lihasesisene rasv ümber. Mõõtes nahaaluse rasva kogust, mõnes kohas naha- ja rasvavolte "näpistades", saate rasva üldprotsendi kohta väga täpse hinnangu.

25 naela kaalulangus 6 kuu jooksul

Kvalifitseeritud testija saab mõõta keha rasva täpselt veealuse kaalumise lähedase täpsusega, mis on kuldstandard kehakoostise testimisel. Ei ole fikseeritud kestust, millal saate ülekaalu rinnaga toitmise ajal kaotada. Aeg võib varieeruda ja sõltuda ka mitmest tegurist. USA riikliku tervishoiuinstituudi andmetel kaotab enamik naisi poole raseduskaalust kuue nädala jooksul pärast sünnitust 6.

Naised võivad naasta raseduseelsesse kehakaalu 12 kuu jooksul pärast sünnitust. Miks mõned naised ei kaota rinnaga toitmise ajal kaalu? Imetamine võib kaalulangetamisel aidata või mitte.

Kuidas kaotada 70 naela. kaheksa kuu jooksul

USA põllumajandusministeeriumi andmetel võib naisel olla vaja rasedust kaalust alla võtta, võib juhtuda, et tal tuleb mõningaid toite vähendada või muuta toidutüüpe, mida ta sööb 7.

Kas imetamise ajal on ohutu kalorite piiramine? Dieediplaani koostamise kohta, mis aitab teil kaloreid ohutult piirata, on kõige parem rääkida oma arsti või dietoloogiga. Tavaliselt vajavad normaalse kehakaaluga normaalse KMI naised imetamise ajal umbes kogu kalorit päevas 8. Kui piirate kaloreid ja tarbite vähem kui kalorit päevas, võib rinnapiima tootmine väheneda 5. Rinnapiima tootmist mõjutav kalorikogus võib naistel erineda. Seetõttu on arst või dietoloog õige inimene, kes soovitab teie üldist tervist arvestavat kalorite vähendamise dieeti.

Kuidas rinnaga toitmise ajal kaalust alla võtta, ilma et see mõjutaks piima? Oma dieedil mõne muudatuse tegemine aitab kaalust alla võtta rinnaga toitmise ajal. Järgnevalt on toodud mõned näpunäited Austraalia imetamisühingult 9 ning USA toitumis- ja dieetiakadeemialt 5 tervisliku kehakaalu saavutamiseks imetamise ajal.

Vältima tühi kalor toiduainete, nagu suhkrulisandiga joogid, karastusjoogid, magustoidud, praetud toidud, rasvane liha jne tarbimine.