Hupata tross parim rasvapoletaja

Mõlemat tüüpi häirete valu lokaliseerub kanna taha, kus selle väljaulatuv osa ühendub Achilleuse kõõlusega. Kui te ei saa ühe minuti puhkeajaga teha 10 komplekti 10 kordust, ärge vähendage puhkamist igal nädalal.

Video: The Vietnam War: Reasons for Failure - Why the U.S. Lost 2021, Mai

See raputatud keha, mida te kunagi lõputute kardioseansside kaudu saavutada ei suuda, on teie käes varsti.

Kui meil oleks dollar iga heatahtliku inimese jaoks, kes on keskendunud oma rasvapõletuse pingutustele madala kuni mõõduka intensiivsusega kardioseansside ümber, võiksime Fort Knoxi oma suvise taganemise teha.

See "üritan kaalust alla võtta, nii et teen lihtsalt kardioharjumusi" on muutunud epideemiaks, kuna inimesed raiskavad elliptilistele, jooksulintidele ja statsionaarsetele jalgratastele loendamatuid tunde, selle näitamiseks on väga vähe.

  • Face Fat Burner toit
  • Viited Õigete toidulisandite valimine on oluline, kuid sama oluline on teada, kui palju ja millal seda võtta.
  • Kaalulangus parast Clonazepami peatamist
  • Kaalutlused Video: Algajate 4-minutiline treening, 2.
  • Võite alustada treenimist klassikalise versiooniga, seejärel kasutada teisi.

Muidugi on nende tulemuseks pesulaua abs ja üldine kehaehitus, mis on kõige parem saavutada suure intensiivsusega tõstmisel märgatavatel helitugevustel. Püsige dieedi puhtuse huvides järgmistel treeningutel terve kuue nädala vältel.

Kardioosist rääkides on HIIT kindlasti parim viis keharasva eemaldamiseks, kui sõna otseses mõttes pole põhjust hüpata jooksulindil ja joosta ühtlases tempos 30 või enam minutit, kui te pole vastupidavusalade sportlane.

Ja kui loete seda ajakirja, siis ei pruugi te maratonisti füüsist ihaldada.

HIIT-i töötasid algselt välja treenerid, et treenida jooksjaid, kuid see Kaalulangus, kui hammustamine jõudnud raskuspõletuse eeliste tõttu teaduseuuringutes korduvalt kinnitust leidnud võimekuse saavutamiseni vt "HIITi leiud".

Neist paljudest uuringutest selgus, et HIIT-raviga patsiendid põletasid keharasva märkimisväärselt rohkem ja vähem aega kui need, kes tegid püsiseisundi kardioprogramme.

10 tõhusat rasvapõletuse kaalulangetamise harjutust, mida kodus teha - Elu -

Peamine põhjus, miks HIIT toimib nii hästi keharasva langetamiseks, on tingitud suuremast kalorikogusest või EPOC-st - treeningujärgsest liigsest hapniku tarbimisestmis säilib pärast treeningut. Teisisõnu, kui põlete mitte midagi tehes, põletate rohkem kaloreid ja rohkem keharasva. Lisaks puhkeoleku metabolismi suurenemisele suurendab HIIT hupata tross parim rasvapoletaja lihasrakkude mehhanisme, mis soodustavad rasvapõletust ja nüri rasva ladustamist.

Mõnikord valutab kanna süsteemsete haiguste mõjul kõndides.

Lõppude lõpuks on jõutreening iseenesest HIITi vorm - teete kogu pingutusega komplekti, puhake, siis teete veel ühe komplekti, puhake ja korrake. Kaks kuni kolm minutit puhkepausi vahel on aga liiga pikk aeg, et treeningut saaks pidada HIIT-i tõhusaks vormiks. Kuid peate vaid lühendama puhkeaegu ja teete sellist HIIT-i, mis põletab rasva.

Põletikulised haigused

GVT-ga, teise nimega 10x10, teete antud harjutusel 10 komplekti 10 kordust. Nagu nimigi viitab, hõlmab sadu kordsete komplektide tegemist. Sajaga saate teha 10 komplekti 10 kordust ühe treeningu kohta iga lihasrühma kohta. Kõlab samamoodi nagu GVT, eks? Mitte just. HIIT integreeritakse puhkeperioodide kaudu nende 10 komplekti vahel. Programmi alguses alustate komplektide vahel vaid 60 sekundiga ja lükake puhkeaega kuue nädala jooksul järk-järgult 10 sekundi võrra, kuni teil pole puhkamist ja teete kordust otse.

Vihje 2: Kuidas saavutada täiuslik näitaja

Need kaks treenimisvormi on tehniliselt erinevad, kuid HIIT s programmis on hilja, kui puhkate klassiliste komplektide vahel vaid 10 või 20 sekundit, nende eristamiseks kehast kulutatava teemaksu osas on vähe. Meetodi hullus Järgmisi treeninguid on lihtne järgida, lihtsalt pole neid väga kerge teha. Pärast esimese treeningu HIIT s protokolli järgimist teete iga suurema lihasrühma jaoks veel kolm komplekti sama harjutuse ebaõnnestumiseks, kasutades maksimaalset rep 10RM.

Muidugi, pärast 10 komplekti 10 kordust te ei saa enam oma 10RM-iga 10 täielikku kordust teha - tõenäoliselt rohkem kui kordust. Kolm komplekti veel üks või kaks harjutust ja teiega tehakse terve päev see lihasgrupp.

rasva poletavad toidud, mis maitsevad head

Pärast HIIT s treeningut võib puhata kõigi komplektide vahel ühe minutiga, et maksimeerida rasvapõletust. HIIT de komplektidel 1. Nädala jooksul, kui puhkeaeg on 30 sekundit või rohkem, teostage kolm esimest st komplekti võimalikult kiiresti ja plahvatusohtlikult.

Kaalulangus Paso Robles

See aitab luua rohkem lihasjõudu ja -jõudu, hoolimata sellise kerge massi kasutamisest. Komplektidel 4—6 hoidke liikumist aeglaselt ja kontrollitud, keskendudes kokkutõmbumisele ja pigistades iga repliiki ülaosas ühe kuni kahe sekundi jooksul.

Kuue nädala pikkune hakkimine: taskulambi rasv koos HIIT ga - Atleetvõimlemine

See aitab luua tugeva meele-lihaste ühenduse, mis on oluline lihaste suuruse, kuju ja eraldumise jaoks. Nädalal, kui puhkeaeg on kuni 20 sekundit või vähem, on teie eesmärk lihtsalt teha kordust. Ärge muretsege repressi kiiruse ega juhtimise pärast; tehke lihtsalt kordusmängud parimal võimalikul kujul, kui lihased põlevad.

Ärge muretsege liiga raskete raskuste pärast.

Video: Algajate 4-minutiline treening, 2. päev 2021, Mai

Kui te ei suuda kõiki 10 kordust enne kaheksandat komplekti täita, siis langetage kaal naela. Kui te ei saa kaheksanda komplekti ajal või pärast seda 10 kordust lõpule viia, lõpetage kõik 10 komplekti, tehes iga kord võimalikult palju kordusi. Järgmisel lihasegrupi treenimisel vähendage algkaalu naela võrra. Kui mõni HIIT s harjutus on teile uus, peate kulutama aega, et välja mõelda, kui palju kaalu saate teha 10 korduse jaoks.

Rasva purustamine ja poletamine

Nädal enne programmi HIIT s alustamist pange need harjutused oma treeningutele, et saada mõõdikud sobivatele raskustele.

Näiteks kui te ei tea, milline on teie pingutusrõhk 10RM, siis tehke esimese treeninguna rinnatreeningul pinginaadet, mille eesmärk on kaal, mis võimaldab teil teha täpselt 10 kordust, ja järgige siis oma tüüpilist rinnarutiini. Sajad eelised Kuigi selle programmi peamine eelis on kiire rasva kadu, on erisoodustused sama muljetavaldavad.

Atleetvõimlemine

Isegi kui teie kasutatavad raskused peavad olema kerged, saavad teie lihased ikkagi signaali kasvamiseks. HIIT d muudavad väga kerge kaalu liikumise brutaalselt raskeks. See viib lihaste väsimuse uuele tasemele, mis stimuleerib lihaseid arendavate hormoonide vabanemist. Isegi kui te pole sportlane, kõlab see eelis teie treeningutes valjusti ja selgelt. Kui naasete tavapärase režiimi juurde, kus puhkate paar minutit komplektide vahel, siis on teie lihaste taastumine kiirem, võimaldades teil järjestikuste komplektide korral sama kaaluga Kas Weetabix on hea kaalulangus hommikusook kordusi teha ja suurema stimulatsiooni anda.

  1. Parimad võimalused kehakaalu vähendamiseks - Muu
  2. Rasvapõletus tuleb ainevahetusest.

Kui te ei saa teha 10 komplekti 10 kordust üheminutilise puhkehetkega, ärge vähendage iga ülejäänud osa nädalas. Selle asemel pidage kinni ühe minuti kuni olete võimeline tegema kõik 10 komplekti 10 korduse jaoks.

Seejärel alustage järgmisel nädalal puhkeaja lühendamist.

Kogu keha ringkond

Hupata tross parim rasvapoletaja te ei saa teha 10 komplekti 10 kordust üheminutilise puhkeajaga, ärge vähendage iga nädal ülejäänud osa Selle asemel pidage kinni ühe minuti kuni olete võimeline tegema kõik 10 komplekti 10 korduseks.

Kui te ei saa ühe minuti puhkeajaga teha 10 komplekti 10 kordust, ärge vähendage puhkamist igal hupata tross parim rasvapoletaja.

Selle asemel pidage kinni minutist, kuni saate teha kõik 10 komplekti 10 korduseks. Kui te ei saa teha 10 komplekti 10 kordust üheminutilise puhkeajaga, ärge vähendage iga nädal ülejäänud osa. Selle asemel pidage kinni ühe minuti kuni olete võimeline tegema kõik 10 komplekti 10 korduseks.