Viis parimat rasva poletamist. 1. Burpees

Inimesed õppisid käima tehes kükke ning kuigi see on väga loomulik harjutus, siis paljud on ära unustanud, kuidas seda korrektselt sooritada. Vaadake, miks üksi kägistamine ei põle kõhurasva. Teise võimalusena võite proovida lisada oma dieeti probiootikumirikkaid toite, nagu keefir, tempeh, natto, kombucha, kimchi ja hapukapsas. Roheline tee Selle sisu suurendab energiakulusid ja aitab põletada rasvavarusid.

Ükskõik, kas soovite oma üldist tervist parandada või lihtsalt suveks kõhnuda, võib liigse rasva põletamine olla üsna keeruline. Lisaks dieedile ja kehalisele koormusele võivad kaalu ja rasva kadu mõjutada mitmed muud tegurid.

Viis parimat rasva poletamist

Õnneks on rasvapõletuse suurendamiseks kiiresti ja lihtsalt palju lihtsaid samme. Siin on Kompassi kehakaalu langetamise kulud parimat viisi rasva kiireks põletamiseks ja kehakaalu langetamiseks.

Alustage jõutreeningut Jõutreening on teatud Viis parimat rasva poletamist harjutus, mis nõuab lihaste kokkutõmbumist vastupanu vastu. See kasvatab lihasmassi ja suurendab jõudu. Kõige sagedamini hõlmab jõutreening raskuste Cocoona kaalulangus, et aja jooksul lihaseid juurde saada. Uuringud on leidnud, et jõutreeningul on tervisele mitmeid eeliseid, eriti mis puudutab rasva põletamist.

Ühes uuringus vähendas jõutreening vistseraalset rasva 78 metaboolse sündroomiga inimesel. Vistseraalne rasv on ohtliku rasva tüüp, mis ümbritseb kõhu organeid. Teine uuring näitas, et 12 nädalat kestnud jõutreening koos aeroobse treeninguga vähendas keharasva ja kõhurasva tõhusamalt kui ainult aeroobne treening. Vastupanukoolitus võib aidata säilitada rasvavaba massi, mis võib suurendada teie keha puhkeseisundis põletatud kalorite arvu.

Kehakaalu harjutuste tegemine, raskuste tõstmine või jõusaalivarustuse kasutamine on mõned lihtsad viisid jõutreeningutega alustamiseks. Kokkuvõte On näidatud, et jõutreening suurendab puhkeenergia kulutamist ja vähendab kõhu rasva, eriti kui seda teha koos aeroobse treeninguga.

Järgige kõrge valgusisaldusega dieeti Valgurikkamate toitude lisamine oma dieeti on tõhus viis vähendada söögiisu ja põletada rohkem rasva. Tegelikult on mitmes uuringus leitud, et rohkem kvaliteetse valgu söömine on seotud väiksema kõhurasvaohuga. Üks uuring näitas ka seda, et valgurikas dieet aitab kaalulanguse ajal säilitada lihasmassi ja ainevahetust.

Valgu tarbimise suurendamine võib samuti suurendada täiskõhutunnet, vähendada söögiisu ja vähendada kalorite tarbimist, et aidata kaalulangust. Proovige lisada oma dieeti iga päev paar portsjonit kõrge valgusisaldusega toitu, mis aitab rasvapõletust tugevdada.

Mõned valgurikka toidu näited hõlmavad liha, mereande, mune, kaunvilju ja piimatooteid. Kokkuvõte Rohkem proteiini söömine võib olla seotud väiksema kõhurasva riskiga. Valgu tarbimise suurendamine võib vähendada söögiisu, vähendada kalorite tarbimist ja säilitada lihasmassi.

Pigistage rohkem magada Natuke varem magama minek või äratuskella veidi hiljem seadistamine võib aidata rasvapõletust suurendada ja kehakaalu tõusu ära hoida.

1. Minge rasvapõletustsooni

Mitmed uuringud on leidnud seose piisava une ja kaalulanguse vahel. Üks 68 naise Viis parimat rasva poletamist näitas, et need, kes magasid 16 aasta jooksul viis või vähem tundi öösel, võtsid suurema tõenäosusega kaalus juurde kui need, kes magasid kauem kui seitse tundi ööpäevas. Muud uuringud näitavad, et unepuudus võib kaasa aidata näljahormoonide muutustele, suurenenud söögiisu ja suurema rasvumise riskile.

Ehkki igaüks vajab erinevat unehulka, on enamus uuringuid leidnud, et vähemalt seitsme tunni pikkune uni öösel on kehakaalu osas kõige suurema kasuga seotud. Tervisliku unetsükli toetamiseks pidage kinni tavapärasest unegraafikust, piirake kofeiini tarbimist ja minimeerige enne voodit elektroonikaseadmete kasutamist.

Kokkuvõte Piisava une saamine võib olla seotud vähenenud söögiisu ja näljaga, samuti väiksema kaalutõusu riskiga.

  • Kategooriateta 5 teed, mis aitavad sul rasva sulatada Igal neist on oma maagilised omadused.
  • 5 parimat teed kaalulanguse ja rasvade põletamiseks - Kaalukaotus
  • 6 PARIMAT RASVA PõLETAMISE HARJUTUST, MIDA SAATE TEHA KODUS - ELU -
  • Tarbige sidrun kui me ärkame, sellel kellaajal, nagu me ikka veel paastume, siis sidrun toimib otse maksa suhtes.
  • 11 parimat kavitatsioonimasinat: rasvade põletamine ja keha kujundamine - Nahahooldus -
  • Ükskõik, kas soovite oma üldist tervist parandada või lihtsalt suveks kõhnuda, võib liigse rasva põletamine olla üsna keeruline.
  • Keskmine kaalukaotus liposeeni kohta

Lisage oma dieedile äädikat Äädikas on tuntud oma tervist edendavate omaduste Viis parimat rasva poletamist. Lisaks potentsiaalsetele mõjudele südame tervisele ja veresuhkru kontrollimisele võib äädika tarbimise suurendamine aidata kaasa rasvade põletamisele, vastavalt mõnele uuringule.

Ühes uuringus leiti, et supilusikatäie 15—30 ml äädika tarbimine vähendas 12 nädala jooksul inimeste kehakaalu, kõhu rasva ja keskmist vööümbermõõtu. Äädika tarbimine suurendab ka täiskõhutunnet ja vähendab söögiisu. Teine väike uuring, milles osales 11 inimest, näitas, et äädika lisamine dieedile vähendas päevast kalorite tarbimist kuni kalori võrra. Äädikat on dieeti lihtne lisada. Näiteks lahjendavad paljud inimesed Viis parimat rasva poletamist äädikat veega ja joovad seda joogina paar korda päevas söögi ajal.

Kui äädika sirge joomine ei tundu aga ahvatlev, võite seda kasutada ka kastmete, kastmete ja marinaadide valmistamiseks. Kokkuvõte Äädikas võib aidata suurendada täiskõhutunnet, vähendada kalorite tarbimist ja vähendada keharasva. Söö rohkem tervislikke rasvu Ehkki see võib tunduda vastuoluline, võib teie tervislike rasvade tarbimise suurendamine tegelikult ennetada kehakaalu tõusu ja säilitada täiskõhutunde.

Rasv seedib aega ja võib aidata aeglustada mao tühjenemist, mis võib vähendada söögiisu ja nälga. Ühes uuringus leiti, et oliiviõlist ja pähklitest pärit tervislike rasvade rikka Vahemere dieedi järgimisega kaasnes madalam Viis parimat rasva poletamist risk võrreldes madala rasvasisaldusega dieediga. Teises väikeses uuringus leiti, et kui kaalulangetamise dieedil olevad inimesed võtsid päevas kaks supilusikatäit 30 ml kookosõli, kaotasid nad rohkem kõhurasva kui need, kellele anti sojaõli.

Vahepeal on inimeste ja loomade uuringutes näidatud, et ebatervislikud rasvatüübid nagu transrasvad suurendavad keha rasva, vööümbermõõtu ja kõhurasva. Oliiviõli, kookosõli, avokaadod, pähklid ja seemned on vaid mõned näited tervislikest rasvatüüpidest, millel võib olla kasulik mõju rasvade põletamisele.

Pidage siiski meeles, et tervislik rasv sisaldab endiselt palju kaloreid, nii et mõõdukalt tarbige palju. Selle asemel, et süüa üldiselt rohkem rasva, proovige oma tervislikud rasvasordid oma toidus vahetada. Kokkuvõte Rasv seedub aeglaselt, nii et selle söömine võib söögiisu vähendada. Tervislike rasvade suurem tarbimine on seotud väiksema kaalutõusu ja kõhurasva vähenemise riskiga.

Joo tervislikumaid jooke Suhkruga magustatud jookide vahetamine mõne tervislikuma valiku vastu on üks lihtsamaid viise rasvapõletuse suurendamiseks.

Ükskõik, kas soovite parandada oma üldist tervist või lihtsalt suveks saleneda, võib liigse rasva põletamine olla üsna keeruline. Lisaks dieedile ja treeningule võivad kehakaalu ja rasva kaotust mõjutada ka paljud muud tegurid. Õnneks on rasvapõletuse kiireks ja hõlpsaks suurendamiseks palju lihtsaid samme. Siin on 14 parimat viisi rasva kiireks põletamiseks ja kaalulanguse edendamiseks.

Näiteks on suhkruga magustatud joogid, näiteks sooda ja mahl, täis kaloreid ja pakuvad vähe toiteväärtust. Alkoholis on ka palju kaloreid ja sellel on täiendav mõju, mis vähendab teie pärssimist, muutes suurema tõenäosusega ülesöömise.

Uuringud on leidnud, et nii suhkruga magustatud jookide kui ka alkoholi tarbimine on seotud suurema kõhurasvaohuga.

Viis parimat rasva poletamist

Nende jookide tarbimise piiramine võib aidata vähendada kalorite tarbimist ja hoida vöökohta vaos. Selle asemel valige kalorivabad joogid nagu vesi või roheline tee. Ühes väikeses nädalases uuringus suurendas 17 untsi ml vee joomine enne sööki kaalulangust 4,4 naela 2 kg võrra võrreldes kontrollrühmaga.

1. Alustage jõutreeningut

Roheline tee on veel üks suurepärane võimalus. See sisaldab kofeiini ja sisaldab palju antioksüdante, mis mõlemad võivad aidata suurendada rasvade põletamist ja suurendada ainevahetust. Kauplemine kasvõi ühe või kahe Viis parimat rasva poletamist kõrge kalorsusega jookidega klaasi vee või tassi rohelise tee vastu on lihtne viis rasvapõletuse edendamiseks. Kokkuvõte Suhkruga magustatud joogid ja alkohoolsed joogid võivad olla seotud suurema kõhurasvaohuga.

On näidatud, et roheline tee ja vesi suurendavad kehakaalu langust ja rasvade põletamist. Täitke kiudainet Lahustuv kiud neelab vett ja liigub seedetrakti kaudu aeglaselt, aidates teil end kauem täisväärtuslikumana tunda. Mõnede uuringute kohaselt võib kiudainerikaste toitude tarbimise suurendamine kaitsta kehakaalu tõusu ja rasvade kogunemise eest.

Teises ülevaates leiti ka, et kiudainete tarbimise kasv soodustas täiskõhutunnet ja vähendas nälga. Vähe sellest, see oli seotud ka ligi 4,4 naela 2 kg kaalukaotusega nelja kuu jooksul.

Puuviljad, köögiviljad, kaunviljad, teraviljad, pähklid ja seemned on mõned näited kiudainerikastest toitudest, mis võivad suurendada rasvade põletamist ja kaalulangust. Kuum ilm poletada rasva Suurem kiudainete tarbimine võib olla seotud rasva kadu, vähenenud kaloraaži ja suurema kaalulangusega.

Viis parimat rasva poletamist

Vähendage rafineeritud süsivesikuid Rafineeritud süsivesikute tarbimise vähendamine võib aidata teil kaotada lisarasva. Töötlemise ajal eemaldatakse rafineeritud teradest kliid ja idud, mille tulemuseks on lõppkiud, milles on vähe kiudaineid ja toitaineid.

Viis parimat rasva poletamist

Rafineeritud süsivesikutel on tavaliselt ka kõrgem glükeemiline indeks, mis võib põhjustada veresuhkru taseme suurenemist ja krahhi, mille tagajärjel suureneb nälg. Uuringud näitavad, et kõrge rafineeritud süsivesikute sisaldusega dieet võib olla seotud Leia kaalulangus protsent kõhurasvaga.

Viis parimat rasva poletamist

Seevastu täisteratooteid sisaldava dieediga on seostatud madalamat kehamassiindeksit ja kehakaalu ning väiksemat vööümbermõõtu. Üks uuring, milles osales inimest, näitas ka seda, et neil, kellel oli suurem rafineeritud teravilja tarbimine, oli enamasti suurem haigust soodustava kõhurasva kogus, samas kui neil, kes sõid rohkem täisteratooteid, oli väiksem kogus.

Parimate tulemuste saavutamiseks vähendage saiakestest, töödeldud toitudest, pastadest, saiadest ja hommikuhelvestest pärit rafineeritud süsivesikute tarbimist. Asendage need täisteratoodetega nagu täistera, kinoa, tatar, oder ja kaer.

Samal teemal

Kokkuvõte Rafineeritud süsivesikud sisaldavad vähe kiudaineid ja toitaineid. Need võivad suurendada nälga ja põhjustada veresuhkru taseme suurenemist ja krahhi. Rafineeritud süsivesikute tarbimist on seostatud ka kõhurasva suurenemisega. Suurendage oma südame tööd Kardio, tuntud ka kui aeroobne treening, on üks levinumaid treeningvorme ja seda määratletakse kui mis tahes tüüpi treeningut, mis treenib konkreetselt südant ja kopse.

Südame lisamine oma rutiini võib olla üks tõhusamaid viise rasvapõletuse suurendamiseks. Näiteks leiti ühes 16 uuringu ülevaates, et mida rohkem aeroobset treeningut inimesed said, seda rohkem kõhurasva nad Viis parimat rasva poletamist. Teistes uuringutes on leitud, et aeroobsed treeningud võivad suurendada lihasmassi ning vähendada kõhu rasva, vööümbermõõtu ja keharasva.

Enamik uuringuid soovitab — minutit mõõdukat kuni jõulist treeningut nädalas või umbes 20—40 minutit kardiotreeningut iga päev. Jooksmine, kõndimine, rattasõit ja ujumine on vaid mõned näited kardiotreeningutest, mis võivad aidata rasva põletada ja kaalust alla võtta.

Kokkuvõte Uuringud näitavad, et mida rohkem aeroobset treeningut inimesed saavad, seda rohkem kõhurasva kipuvad nad kaotama. Kardio võib aidata vähendada ka vööümbermõõtu, vähendada keharasva ja suurendada lihasmassi. Joo kohvi Kofeiin on pea kõigi rasvapõletuslisandite peamine koostisosa ja seda ka põhjustel. Kohvis leiduv kofeiin toimib kesknärvisüsteemi stimulaatorina, suurendab ainevahetust ja kiirendab rasvhapete lagunemist.

Ühes suures uuringus, kus osales üle 58 inimese, leiti, et kofeiini tarbimise suurenemine oli seotud aastase perioodi jooksul väiksema kaalutõusuga. Teises uuringus leiti, et suurem kofeiini tarbimine oli seotud suurema kehakaalu langetamise edukusega inimese seas.

Kohvi kasulikkuse tervisele maksimeerimiseks jätke koor ja suhkur vahele.

Viis parimat toitainet kangekaelse kõhurasva vastu võitlemiseks - Koolitus

Selle asemel nautige seda mustana või väikese koguse piimaga, et vältida lisakalorite kogunemist. Kokkuvõte Kohv sisaldab kofeiini, mis võib suurendada rasvade lagunemist ja tõsta ainevahetust.

  • Kuid enne kui kõik eelnev leiutati kasutasid inimesed treeninguteks vaid enda keharaskusi.
  • Viis teaduslikult tõestatud viisi kõhurasva kaotamiseks - Elu -
  • 14 PARIMAT VIISI RASVADE KIIREKS PõLETAMISEKS - ILU -
  • Koolitus Igal aastal, kui ujumistrikoo hooaeg läheneb, rüselevad miljonid inimesed kõhurasva kaotamiseks.
  • Kuidas põletada kiirelt rasva? - Tervis
  • PM Tervis Kõhurasvast vabanemiseks söö järjepidevalt valku ja kiudaineid.
  • Kuidas maarata saggy nahk kaalulangus

Uuringud näitavad, et suurem kofeiini tarbimine võib olla seotud suurema kaalulangusega. Proovige kõrge intensiivsusega intervalltreeningut HIIT Suure intensiivsusega intervalltreening, tuntud ka kui HIIT, on treeningvorm, mis ühendab teie pulsi tõstmiseks kiire aktiivsuse purse lühikeste taastumisperioodidega. Uuringud näitavad, et HIIT võib olla uskumatult tõhus rasvade põletamise kiirendamisel ja kaalulanguse edendamisel.

Oolongi tee

Ühes uuringus leiti, et noored mehed, kes tegid HIIT-i 20 minutit kolm korda nädalas, kaotasid nädalase perioodi jooksul keskmiselt 4,4 naela 2 kg keharasva, isegi kui nende dieeti ega elustiili ei muudetud. HIIT võib aidata teil ka lühema aja jooksul rohkem kaloreid põletada kui muud kardiovormid.

HIITiga alustamise lihtsaks viisiks proovige vaheldumisi kõndimist ja sörkimist või 30 sekundit korraga sprinti. Samuti saate liikuda selliste harjutuste vahel nagu burpees, push-up või squats, mille vahel on lühike puhkeaeg.