Rasva paastumise poletamine. Navigeerimine

Ainult kardiotrenn ei aita meil kasvatada lihaseid ning saavutada seksikat toonuses keha. Vistseraalrasv kipub ladestuma kiiremini kui nahaalune rasv, kuid sellest on ka lihtsam vabaneda, kuna sisemises rasvkoes on parem verevarustus kui nahaaluses rasvas. Millist teed juua paastu ajal? Seal toodetakse kemikaale, mis põhjustavad põletikke, seeläbi aga suureneb krooniliste haiguste risk.

Ainult kardiotrenn ei aita meil kasvatada lihaseid ning saavutada seksikat toonuses keha. Lihased kiirendavad meie ainevahetust ning teevad meie kehast rasvapõletusmasina!

Vanadel eestlastel algas pärast vastlapäeva lihavõteteni kestnud paast.

Nagu me ise, on ka meie keha üpriski tark. Kui me teeme iga treeningkord samu harjutusi, siis meie keha õpib kasutama lihaseid selle jaoks võimalikult optimaalselt ning adapteerub sellega. See ei nõua lihastelt enam esialgset pingutust. Seetõttu on tähtis lihaste kasvatamiseks läheneda harjutustele erinevate külgede alt. Teine hea moodus on võtta kasutusse iga kord väheke raskemad raskused, et keha proovile panna.

Kui treenides ei nähta tulemusi piisavalt kiiresti, siis tihtipeale tõstetakse treeningkoormust ning ei anta kehale aega treeningujärgseks taastumiseks. See viib vaid vigastuste ning kurnatuseni.

#1 Söö piisavalt!

On vale arvata ka, et mida rohkem rasva paastumise poletamine põletada, seda rohkem põletatakse ka rasva. Tundide viisi ratta või jooksulindi peal veetes, hakkab su keha lagundama lihaseid, mille nimel oled eelnevalt kõvasti vaeva näinud. Selle asemel, et tunde päevas treenida, lase professionaalil Kiire kaalulangete ribad sobilik ja efektiivne treeningkava koostada ning ära unusta premeerida end puhkepäevadega, mil su keha tegelikult lihast ehitab!

Tänapäeval istuvad inimesed telefonis igal võimalusel ning kulutavad kümneid minuteid ise sellest aru saamatagi. Nii võib kohata jõusaalis inimesi, kes treenivad kõvasti, kuni telefon teeb piuksu ja end seejärel online-i unustavad. Ära võta telefoni kaasa või lülita see lihtsalt välja!

Nii ei anna sa võimalust millelgi end treeningu ajal segada. Sama kehtib ka sõbrannade kohta. Selle pika arutluskäigu mõte on näidata, et isegi kuni tunnine paast ei pruugi olla päris ulmeline. Jah, sinna ei jõua ühe korraga, kuid tasapisi liikudes on see võimalik. Positiivne mõju on sellel ka siis, kui sul õnnestub pikemat öist paastu teha 2—3 korda nädalas.

rasva paastumise poletamine Fat Burner G6PD

Kuidas vahelduvpaastumine toimib? Mõistmaks, kuidas intervallpaast intermittent fasting aitab üleliigsest rasvast vabaneda, tuleb mõista ainevahetuse olekuid. Toidetud olek algab siis, kui alustad söömisega, ja kestab 3—5 tundi, mil keha seedib ja omastab toitu, mida sa just sõid. Sel ajal on väga raske rasva põletada, sest insuliinitase on kõrge. Peale seda 3—5 tundi, juhul muidugi, kui sa selle aja peale uuesti sööma ei tõtta, läheb keha vahepealsesse olekusse, mis jääb toidu omastamise ja paastumise vahele.

rasva paastumise poletamine Kuidas sa naerandad oma kaela alla

See kestab umbes 8—12 tundi viimasest toidukorrast. Peale seda läheb keha paasturežiimile. Paastumise ajal on palju lihtsam rasva põletada, sest insuliinitase on madal. Paastumise ajal on kehal võimalik põletada seda rasva, mis oli toidu omastamise ajal kättesaamatu.

  • Ravi kaalukaotuse imikutel
  • Keskmine kaalukaotus katkendliku paastumisega

Kuna paastumine algab alles 12 tundi pärast viimast toidukorda, on üsna haruldane, et meie keha läheb rasvapõletuse režiimile. See on ka põhjus, miks paljud inimesed kaotavad vahelduvpaastumisega rasva, ilma et nad muudaksid seda, mida nad söövad, kui palju nad söövad või kui tihti nad trenni teevad. Paastumine paneb keha rasva põletama ja tavapärase söögikordade graafikuga seda praktiliselt ei juhtu. Aga kui kõht tühjaks läheb ja nälg näpistab? Üsna levinud arusaamine näljast on see, et mida pikemalt söömata oled, seda näljasemaks muutud.

Tõsi, kui oled harjunud sööma kiireid süsivesikuid, näksid tihti või teed mõlemat, siis oled harjutanud oma keha kõrge insuliinitasemega ning vahelduvpaastumisega harjumine võib võtta aega, aga kannatlikkus tasub ära.

5 põhjust, miks sõita tühja kõhuga - We Love Cycling - Estonia

Kui sa sööd kvaliteetset kiudainerikast toitvat toitu, siis ei tohiks tunnine öine paast peale esimest nädalat näljatunnet tekitada. Tee ülepäeviti kolonoteraapiat jämesoole vesipesu, klistiirid. Paastu esimestel päevadel võid kaotada päevas kilo, kuid järgnevatel paastupäevadel ainevahetus aeglustub. Suur kaalukaotus on selgitatav suuremalt jaolt maksa ja lihaste süsivesikuvarude kokku ligi grammi glükogeeni tühjenemisega. Iga kaotatud glükogeenigrammi kohta kaotab keha kolm grammi vett.

Kuidas põletada rohkem rasva? - Paljas Porgand

Glükogeenivarude tühjenemisega samaaegselt tarvitab organism energia saamiseks lihasvalke - paastu ajal on kaotab keha lihasvalke grammi ööpäevas.

Ka iga kaotatud proteiinigrammi kohta kaotab keha umbes kolm grammi vett. Organismi põhiainevahetus väheneb paastu ajal kolmandiku võrra, kuid see taastub sama pika aja jooksul, kui paast kestis. Paastu järelAnna organismile aega tavapärase menüüga harjumiseks.

rasva paastumise poletamine Kiire viis rasva poletamiseks ja lihase ehitamiseks

Paastust väljumise aeg sõltub kuuri pikkusest. Kurvet soovitab taastumiseks võtta vähemalt kolm päeva, et harjutada soikunud seedimist uuesti tööleSöö esimestel paastujärgsetel päevadel vaid väikestes annustes puuvilju, marju ja riivitud köögivilju.

Mis toimub kehas paastu ajal? Glükoosi saadakse maksa glükogeenist ehk varusüsivesikutest. Glükoosi saadakse ka maksa glükogeneesist - maksas tekib glükoos lihasvalkude aminohapetest.

#2 Söö süsivesikuid!

Samal ajal vähendavad lihased ja rasvkude glükoosi kasutamist energia saamiseks. Vere suhkrusisaldus langeb ja lihased hakkavad kasutama omi glükogeenivarusid.

  1. Vistseraalne rasv, kuidas sellest lahti saada? – Personaaltreeningud, toitumis- ja treeningkavad
  2. Paastumine_FB Live – Toitumisteraapiakeskus
  3. M Kaalulangus
  4. Kas paastumine puhastab keha mürkidest?
  5. Poletada rasva ule abs
  6. Kuidas leida oma rasva kadu sudame loogisagedust
  7. Eemaldage rasva loualt

Maksa viimased glükogeenivarud on kasutusel, lihasvalkude lagunemine kiireneb. Ka rasvapõletus suureneb. Kaks ööpäeva viimasest söögikorrast Maksa glükogeenivarudest jätkub ööpäevaks.

Kui ei, siis on see artikkel just sulle! Küllap mõtled nüüd — hullumeelsus, tühja kõhuga sõita, kust mu keha siis kütust saab! Aga keha on vastupidavam, kui arvata võiks.

Kui need on otsas, hangib organism eluks vajalikku glükoosi maksa glükogeneesist. Glükoosi saamine teistest kudedest aeglustub, organismis tekib kättesaadavate süsivesikute lõppemise tagajärjel ketoos.

Kasulikku - Loodus BioSpa

Ka aju kohaneb ning hakkab kasutama ketoaineid lihasvalkude säästmiseks. Kõhnadel inimestel "sööb" past kõige aktiivsemalt lihaskudet. Millist teed juua paastu ajal? Kibuvitsamarjatee sisaldab C-vitamiini, suurendab sapieritust.

How to Activate Autophagy - TIPS with Christiaan Leeuwenburgh, PhD

Kibuvitsamarjateed on parem valmistada termoses ja hoida seal vähemalt 24 tundi. Piisab 1 spl marjadest 2 kl keevale veele.