Rasva kaotuse paev

Kaerapõhised kiudained on fantastilised ja peaksime kõik püüdma rohkem süüa. Mis on lahendus neile, kellel on vähem geeni koopiaid? Ja see on peaaegu kõik, millega nõustume. Kindlasti on rasva kaotamiseks nutikamaid, tõhusamaid ja ohutumaid viise, nagu näiteks päevane rasva kadumise hüppelava.

Toidu kokkuhoid: suurendage kaalu langetamist õige kütusega Igaüks, kes on veetnud unetut öist kanalit surfates või toidupoes ajakirjade riiulit uurinud, ei saa jätta märkamata infomaterjalide ja artiklite arvu, mis väidavad end olevat "järgmine parim asi" "mõhklahingu" võitmiseks.

VÕTI nr 1: Dieet mängib suuremat rolli kui treening

Pealtnäha väidavad kõik, et neil on rasvavarude varjatud saladus - olgu selleks siis "x" dieedi järgimine või "y" treeningrutiini järgimine. Kahjuks avaldavad need müügikohad meile kahemõttelist mõju. Ühelt poolt, mida rohkem me vaatame, loeme ja lahkame infolaviini, seda lootusrikkamad oleme, Rasva kaotuse paev suudame asjad juhtuma panna. Ja vastupidi, sisimas võime tunda end ka halvatud, sest teame, et see pole lihtsalt nii lihtne.

Kui see telesaadete, uudislugude, veebisaitide, raamatute, ajakirjade ja DVD-de lõputu ring ütleb meile, kuidas me saame oma seksikaks muutuda Sõelume läbi müra.

Atleetvõimlemine

Nagu selgub, on rasva kaotamiseks tegelikult ainult kaks olulist võtit. Just, kaks. Lihtsalt kõik unustavad nad ära. Mis nad siis on?

RASVA KAOTUSE UNUSTATUD VõTMED - TERVIS -

VÕTI nr 1: Dieet mängib suuremat rolli kui treening Olgem Rasva kaotuse paev täiesti selged: rasva kadumise osas loevad kalorid. Jah, olete seda varem kuulnud. Olete seda varem kuulnud 10 korda - nii Oprahilt, dr Ozilt, teie teiselt oluliselt kui ka teie parima sõbra nõbu ema personaaltreenerilt.

Rasva kaotuse paev Rat kaalulangus

Kõik räägivad ühte ja sama, siis miks tunnete end kogu inimkonna ajaloos ainsa erandina, mida see ei kehti? Harjumusi on tõepoolest raske murda ja võib väita, et igapäevaselt söödud-joodava muutmine on kõige raskem, kuid tunnustatud jõutreenerina ja enimmüüdud raamatu "The New Rules for Life" kaasautorina "Alwyn Cosgrove on korduvalt öelnud:" Valest toitumisest ei saa kunagi trenni. Keharasva põletamiseks on tohutult oluline esile kutsuda mingisugune kaloripuudus - kalorite sisaldus peab olema väiksem kui kalorite väljavõtmine - kas dieedi, füüsilise koormuse või nende kahe kombinatsiooni abil.

Liikumine võib seda probleemi veelgi süvendada.

Niipea, kui nad otsustavad, et nad soovivad rasva kaotada, on paljud inimesed jälitamas viimast spordihullust, püüdes lõpuks oma "kitsaste" või kellegi teise teksade juurde pääseda. Tundub tuttav?

  • Kaalulangus 60 naela 4 kuu jooksul
  • Dukani dieet - rasva kadumise ime või ohtlik dieet?

Noh, super-super-punase-kuuma-alasti-ainevahetuse-jooga-hullumeelsuse-pilatese-ekstreemsuse tegemine pole tegelikult eriti oluline, kui olete seda tüüpi inimene, kes tõstab selle pärast iga treeningut teie kohalikku Starbucksisse, et tellida Mini Cooperi suurune Frappuccino. Siin on tõde: kui tegemist on kaloripuuduse tekitamisega, mis omakorda toob kaasa suurema rasvakadu, on dieedil võrreldes treeninguga palju suurem roll.

Ehkki täpne arv varieerub sõltuvalt sellest, kellelt te küsite, võtame lihtsuse huvides omaks üldlevinud arusaama, et üks kilo rasva võrdub liigse kalorite tarbimisega.

4 Endomorfi dieedi strateegiat rasvade kaotuse kiirendamiseks - Toitumine

Oletame siis, et proovite päevas vähendada kalorit, et ühe nädalaga kaotada kilo naela. Kui sa tõesti jõusaalis end kõvasti surud, kulub kalori kulutamiseks 45—60 minutit jõulist, süda plahvatama panevat treeningut.

Toitumine Kui olete endomorf, on teil tõenäoliselt sõber, kes võib näiliselt päev-päevalt Big Macis ringi käia, kuid hoiab endiselt oamasti raami, samas kui peate iga kaotatud rasvakilo kraapima ja küünistama. Teil pole vaja teist artiklit raskete võitjate sundtoitmise kohta.

Võrrelge seda pingutust sellega, mida on vaja selleks, et mitte süüa seda Snickersi baari, mis teil on tavaliselt pärastlõunase keskpaiga suupisteks või võib-olla õhtuste kokteilide nautimiseks või McDonaldsis pitstopi läbimiseks.

Mis on teie aja parem kasutamine: 60 minutit jõusaalipõhist masohismi või lihtsalt nende kalori söömata jätmine, mida te iga päev ei vaja? Täpselt nii.

Rasva kaotuse paev Poletage rasva vahele koie vahele

Pole tähtis, mitu päeva nädalas te treenite, ega seda, kui palju te treenite või isegi seda, kui kaua te treenite; kui tegemist on mõhklahinguga, saab teie x-faktoriks teie igapäevane toitumine.

See on nii lihtne.

Raputame Rasva Valgehobusemäel

VÕTI nr 2: Harjutuste arv, lihtsalt mitte nii, nagu arvate Minge ükskõik millisesse jõusaali ja näete, et inimesed ühendavad oma jooksurajad kinni, jooksevad lõputult miile, käivad suvalises arvus rühmatreeningute tundides või võib-olla isegi löövad jõutuppa, tõstavad, suruvad ja tõmbavad iga käeulatuses olevat hantlit või kangit.

See on suurepärane asi. Liikumine, olenemata tüübist, aitab meie keha mitmel viisil. Kuid siin on probleem: paljud inimesed arvavad, et rohkem on parem; et kuidagi suurendab treeningu hulk langenud rasva hulka.

Tegelikkuses on vastupidi: treeningute mahu suurendamine, eriti pikas perspektiivis, muudab teid tõesti ainult näljasemaks. Rohkem treeninguid võrdub suurema isuga. Ühend, mis juba niigi piirava kaloraažiga, ja halvad asjad juhtuvad kindlasti. Varsti tunnete end nõrkana, väsinuna, jooksete alla. Progress kioskites.

Ja algab liigsöömine.

Nagu märgib CSCS Mark Young: "Kui uurime uurimistööd, näib, et treeningu lisamine juba tõhusale dieedile annab väga vähe kui üldse täiendavat kaalukaotust. Kui asi puudutab seda, kui proovite kehakaalu või rasva langetamiseks on dieedil teie edu võti. MITTE liiki treeningute lisamine ei avalda kaalulangusele suurt mõju.

Lihtsalt mõistke, et paljudel inimestel on see tagurpidi. Treeningprogrammi alustamine ainsa eesmärgiga rasvade põletamiseks või kaalu langetamiseks on vastupidi.

Nagu me eespool märkisime, on treenimine väga ebatõhus viis rasva põletamiseks.

J LO RASVADE KAOTUSE SALADUS - DUKANI DIEET! - SOBIVUS -

Muidugi on see osa võrrandist, kuid paljud inimesed eeldavad, et võtmeks on järjest rohkem treeningu lisamine - eriti vastupidavuspõhine. Peame muutma treenimise põhjust - ja sellest tulenevalt ka motivatsiooni. Proovige seda: treenige lihasmassi säilitamiseks. Säilitage lihaseid ja saate palju eeliseid. Esiteks, mis teeb lihaseid, hoiab lihaseid. Lihas on metaboolselt aktiivne kude. Lihas aitab kehal kaloreid põletada. See aitab reguleerida teie veresuhkrut. See annab teie kehale kuju, kõverused ja kontuurid.

Dukani dieet on praegu kuumim rasvade kaotamise dieet maailmas.

See võimaldab teil teha igapäevaseid kehalisi tegevusi, näiteks toidukoti korjamine, rehvi vahetamine või veeta oma ööd kuritegevusega võitlemisel, ilma et teete endale haiget. Lihas aitab hoida end vormis ja hoiab ära haigusi ning võimaldab vigastustest kiiremini taastuda. Ja loomulikult muudab lihas palja väljanägemise paremaks.

Kuid seal on veelgi rohkem ja see on kõige olulisem osa : lihaste säilitamine ja vormisoleku suurendamine jõutreeningute kaudu annab teile suurepärase enesetunde ja motiveerib teid söömises distsiplineerima. Hea enesetunne tekitab sõltuvust. Nii on ka tulemuste nägemine. Harjutusel - märgatava kaalu tõstmisel - on teile sama suur psühholoogiline mõju kui füsioloogilisel.

Kui te kaotate selle, et kaotada see - piirates liiga palju kaloreid liiga kaua ja keskendudes pigem treeningu kogusele kui kvaliteedile - on see täpselt vastupidine sellele, mida soovite teha.

Rasva kaotuse paev Spirulina rasva poletamine pomm

Kui kõik, mida armastate teha, on püsiseisundiga kardiotreening, jätkake seda igal juhul. Kuid Rasva kaotuse paev väike kogus jõutreeninguid ja jälgige, kuidas teie tulemused tõusevad.

Sa tunned end paremini ja tugevamalt. Kui teete juba mõnda jõutreeningut, jätkake.

Rasva kaotuse paev Poletage keharasva 1 nadal

Ja muutke seda. Alustage oma lihaseid alati erinevate rutiinide ja harjutustega. Hoidke ja Rasva kaotuse paev seda lihast.

Tulemused on hämmastavad. Need on rasva kadumise tegelikud võtmed.

Järeldus Algajana olete õnnelikus olukorras, kuna on tõenäoline, et vaid mõned väikesed muudatused põhjustavad esialgset rasva kadu Alustad alles alustamist?

Hoidke lihaseid ringi liikudes ja raskeid asju tõstes ning laske kalorsusega nutikal söömisel kõige muu eest hoolitseda.