Rasva kadumine kehas. TUULI DIEEDIBLOGI: “36 päevaga -8,2kg ja kehalt -28cm”

Suurimad vead on vales kohas näpistamine või voltimise valesti võtmine näiteks horisontaalse voltimise tegemine siis, kui see peaks olema vertikaalne. Intensiivsema kaalulangetamisega kaovad koos rasva põletamisega ära ka lihasmass ja veevarud.

Rasv kaob kõhult harva aeroobse treeninguga, mistõttu tasuks pigem joosta, sõita rattaga või ujuda ehk teha kardiotrenni.

BodyBoss vaatab kaalulangus

Söö proteiini. Proteiinirikas dieet aitab ennetada insuliiniresistentsuse teket.

kohuvalu parast kaalulanguse soomist

Mida vanemaks saad, seda rohkem insuliini toodetakse, seega ladestub rasva kadumine kehas kergemini kõhupiirkonda. Dieet peaks koosnema võimalikult väheses koguses süsivesikutest, kuid olema rohkema proteiini ja rasvaga. Söö pähkleid, kala ja seemneid. Rootsis käesoleva aasta veebruaris avaldatud uuringust selgus, et küllastunud rasvad nt toiduõlis aitasid kehal ladestada rohkem rasva kõhupiirkonda.

Tarbida tuleks pähkleid, kala ja seemneid, kus sisalduvad polüküllastumata rasvhapped. Tee joogat. Napp ööuni kasvatab ühtlasi ka vööümbermõõtu.

Kuidas eemaldada rasva huultelt

Nagu tead, tuleks öösel magada vähemalt kaheksa tundi. Ära nädalavahetustel liiga kaua maga.

Mida naeb valja 30 naela rasva kadu

Ühel ja samal ajal uinumine ning ärkamine on kehale kasulikum kui kaootiline uneaeg, seda isegi nädalavahetusel. Kui oled harjunud tõusma kell 6, ei pea sa laupäeval sama kellaaeg ärkama, kuid 11ni magamine ei pruugi samuti kasuks tulla. Joo rohelist teed.

SMART Slimming

Roheline tee mõjub ainevahetusele ergutavalt ja aitab neil, kes ka muidu füüsiliselt aktiivsed, kergemini kaalu kaotada.

Söö kiudaineid.

Kui kaua kulub keha rasva poletamiseks