Rasva kadu High Reps Madal Kaal

Teete kokku 5 tsüklit, kuid teie korduste tempo muutub igas tsüklis. Tempo muutmine võib muuta sama liikumise ja treeningkoormuse tunduvalt keerulisemaks. Saksa kirurgi ja anatoomi Julius Wolffi Wolffi seaduse alusel kohanevad teie luud stressiga, mis neile asetatakse loe: koormus , nii et koormust järk-järgult suurendades kohanevad teie luud suurema koormuse talumiseks. See on rohkem arenenud treeningprogramm, sest algajana tahate keskenduda leiva- ja võiharjutustele, nagu kükid. Tempo kirjutataks välja nii:

Seejärel teeme kaks komplekti, mõnikord ühe, kui see lööb meie pepu, kuni saame 15 kordust. Läheme ikka raskeks ja mõnikord võtame selle maagia saamiseks isegi puhkepause.

Atleetvõimlemine

See on aidanud mul vigastusteta hoida ja erinevalt teistest ress-treeningutest läheme kõvasti ja raskelt, nii et lihaste stimuleerimine on enam kui piisav, et saada suured, kõhnad ja rasked. Treenime kolmapäevast pühapäevani ning esmaspäev ja teisipäev on meie treeningkavaga töötamiseks vabad, nii et iga viiepäevane jaotus, Rasva kadu High Reps Madal Kaal sellest, millistel päevadel seda teha saate, töötab hästi.

Rasva kadu High Reps Madal Kaal Kiire abs rasva poletamine

Me teeme igal treeningpäeval vasikaid ja abs. Meie vasikaharjutused on kas eesli vasika tõstmine, istuva vasika pikendused või jalgade vajutamise vasikad kolmel korral 25 kordusega.

Me teeme absoluutselt palju päevi kolmel kordusega komplektil. Kui palju ma peaksin kasutama?

Kas valite rasva põletamiseks ja lihaste kasvatamiseks õigeid treeningtemposid?

Valige kaal, mis võimaldab teil saada kordust. Niipea kui 15 kordust on lihtne, on aeg tõsta teise numbri raskust!

Kui teie eesmärk on kasvatada lihasvastupidavust, taastuge treeningute vahel vähemalt 24 tundi.

Paari nädala pärast selle programmi kasutamisel leiate, et tõstate 15 kordust sama raskusega nagu kaheksa kordust. See on ebareaalne tunne! Mis siis, kui ma ei suuda 15 kordust täita? Kui jõuate ebaõnnestumiseni pärast seda, kui olete öelnud 10 kordust, peaksite raskust tõstma, tegema 5 sügavat hingetõmmet ja lööma siis oma viimased viis kordust välja.

Rasva kadu High Reps Madal Kaal Yohimbe rasvapoletid

Seda nimetatakse puhkepausi komplektiks. Isegi kui peate kaks korda puhata, on see korras.

IGA PäEV KAALU TõSTMISE MõJU - TERVIS -

Võite lõpuks teha umbes 9 kordust, teha 5 sügavat hingetõmmet, teha veel 4 kordust, teha 2—3 sügavat hingetõmmet ja seejärel viia lõpule kaks viimast kordust.

Kõige olulisem on järjekindlalt baarile kaalu lisada, tehes samal ajal oma 15 kordust.

Rasva kadu High Reps Madal Kaal Slimming Pads

Nagu eelmises lõigus öeldud, peaksite nii kiiresti, kui saate 15 kordust sooritama, kaalu tõstma. Näide rutiinist Sellise treenimisstiili Arti Dari rasvapoletaja kasutame me palju masinaid.

Teie lihased kasvavad suuremaks ja tugevamaks

See on rohkem arenenud treeningprogramm, sest algajana tahate keskenduda leiva- ja võiharjutustele, nagu kükid. Kuid nagu näete, kaasame need põhitõsted sellesse programmi regulaarselt. Siin on näidisrutiin: Tagasi 1 Barbell Deadlift 3 komplekti, 15 kordust 2 T-riba 3.

Rasva kadu High Reps Madal Kaal Kas eq poletab rasva