Parim viis rasva poletamiseks spin jalgrattale

Puhkus 30 sekundi jooksul komplekti vahel, ütleb Weiss. Seejärel asetage see oma põsed ja laubale ja laske seda 10 minuti jooksul leotada. Kuid see ei tähenda, et peate alkoholist täielikult loobuma. Kui olete oma sihtkaalu saavutanud, suurendage oma kalorite tarbimist mõnevõrra.

Kiirendage oma rasvapõletust selle 4-minutilise Tabata purustiga

See meetod on täiendav alternatiiv ketruskoolitusele ja on isegi kohaldatav mägi- või maantee-rattasõidule. HIIT on koolitusplaan, mis aitab teil põletada rasva suure kiirusega.

Parim aeg votta universaalse rasvapoleti

Kas olete valmis seda proovima? Seejärel ärge lõpetage järgmise. Sel juhul selgitame, kuidas teha HIIT-i jalgrattaga, täiuslik meetod jalgrattatreeningute planeerimiseks energilisemaks, intensiivsemaks, vastupidavamaks ja tõhusamaks kehakaalu langetamisel. Löö pedaale!

Kiire kaalulangus 5 nadalat

Praegu peetakse seda rutiini üheks kõige tõhusamaks ja efektiivsemaks nii vastupidavuse parandamiseks kui ka kalorite ja rasva põletamiseks treeningu ajal. Vastus on lihtne. Seda tüüpi rutiinid aitavad kaasa rasva ja glükoosi oksüdatsioonile meie kehas, kiirendades viimast kiiresti glükoosi ja rasva metaboliseerimiseks ning samal ajal parandades meie füüsilist jõudlust. Nagu nimigi ütleb, töötab rutiinne HIIT suure intensiivsusega intervallidega, st lühikese aja jooksul harjutatakse intensiivset kardiovaskulaarset treeningut, mis on kombineeritud lühikeste perioodidega, mil üks töötab madala või mõõduka tempoga.

HIITi eelised Rutiinne HIIT on suundumus kardiovaskulaarsete treeningute maailmas, kuna, nagu me ülalpool rõhutasime, on efektiivne meetod resistentsuse suurendamiseks ja rasva põletamiseks, sest nagu nägime, paraneb glükoosi ja glükoosi kasutamine. Energia jaguneb tõhusalt kõigi meie organismi rakkude poolt.

Hope Brady kaalulangus

Seetõttu on HIIT meie tervisele kasulik meetod. Mõelge, et harjutate seda kahe kuni kolme korra nädalas, suurendate rasva oksüdeerimise võimet, mis tähendab, et see parandab teie aeroobset vastupidavust ja südame-veresoonkonna seisundit. Kõigi oma keha toimete märkimiseks, eriti rasva põletamisel, on soovitatav harjutada istungeid läbi HIIT-i rutiinse umbes kolm korda nädalas.

HUGE Seafood Boil mukbang with Cajun CHEESE SAUCE !!

Kuigi see on rutiin, mida kohaldatakse mitme kardiovaskulaarse harjutuse suhtes, selgitame allpool, kuidas seda tüüpi treeningut jalgrattale rakendada. Pange tähele!

Slim alla jalad ja puusad

HITT jalgrattaga Kui olete harjunud Parim viis rasva poletamiseks spin jalgrattale oma ram kaalulangus jalgrattaga või jõusaaliga sõitma, on aeg lisada oma istungitele hea rütm ja lõbus hea treeninguga. Pidage meeles, et selle rutiini eesmärk on muuta oma pulsatsioonid suure intensiivsusega intervallidega täielikult ümber.

Treeningu alustamiseks peaksite soojenema 5 kuni 10 minuti jooksul, püüdes mõõdukalt käituda, nagu oleksite jalutamas.

  • Kuidas teha HIIT-i jalgrattaga
  • Kaalulanguse katsed
  • Parimad südameharjutused kehakaalu langetamiseks
  • Raveena tandoni kaalulangus

Sealt ja püütud rütmiga kiirendate HIITi südamelöögisagedust. See on lihtne Sa pead pedaali 20 sekundit maksimaalse kiirusega ja kombineerima aktiivse sekundilise vaheajaga, mis liiguvad madala või mõõduka kiirusega.

Kuidas kaotada rasva mehe ja naise kõhu alt

Korrake seda treeningut 8 korda 10 minuti jooksul ja seejärel lase 5 minutit pedaalil aeglasemalt. On oluline, et ühendaksite südame löögisageduse tõusu aktiivse puhkuse ajal pulseerimise langusega.

Pidage meeles, et HIIT-rutiini eesmärk on teha kõrge Parim viis rasva poletamiseks spin jalgrattale intervallid. Kui te teete seda koolitust kolm korda nädalas, siis peate tulemustest peagi teatama.

Kui jälgite regulaarselt pikka aega kõiki eelnevaid lõike, kuid ei jälgi tulemusi, peaksite võib-olla minema arsti juurde, võtma hormoonide testid kehas ja valima võimaluse nende taseme normaliseerimiseks kehas. Kuidas eemaldada kõht rasva: 20 tõhusat näpunäidet, mida teadus kinnitas Mao rasvade ladestumine, mida nimetatakse vistseraalseks, pole mitte ainult ebamugav, vaid ka tervisele kahjulik. Need suurendavad diabeedi ja südamehaiguste tekke tõenäosust. Tervishoid kasutab kehamassiindeksit ehk KMI, et liigitada kaalu ja ennustada ainevahetushaiguste riske. Väärib märkimist, et mitmesuguste haiguste tekke oht on suur, isegi kui inimene ise on üsna sale, kuid tema kõht on punnis.

Mitte ainult ei tooni teie lihaseid ja põletate rasva, vaid parandate oma keha tervist. HIIT ketramiseks Spinning on iseenesest üks parimaid aeroobseid harjutusi rasva põletamiseks ja keha toonimiseks suhkruroo muusika rütmile ja fikseeritud jalgrattaga. Tema metoodika läbib pedaalimise sageduse muutusi ja ka iga seda kasutava isiku vastupanu, kuigi see on kodus väga kohandatav.

Kahju kaal Clipart

Aga kui sa tahad paigaldajat, on HIIT-rutiini kombineerimine ketruseks ideaalne lahendus. Loomulikult ei sobi see ühinemine kellelegi. Kui te pole harjunud harrastama harrastust, siis peaksite keskenduma üksteisele pöörlemisele, sest mõlema meetodiga koolitus võib olla üsna raske. Spinninguseansi ajal umbes 40 minutit kuni 60 minutit kombineeritakse erinevaid plokke erinevate intensiivsusega harjutustega kõrge, madal ja mõõdukas.

Kuid veelgi suurema tulemuse saamiseks võite lisada oma pedaalile HIIT-rutiini, näiteks suurte intensiivsusega intervallide vahel, mis jäävad vahemikku 40 kuni 60 sekundit, väikese või mõõduka intensiivsusega perioodidel 60 kuni 90 sekundit.

Sleimming korge talje teksad

Te saate teha sama ja sama seeria 4 kuni 6 kordust. Pedaal on raske ja tulemuste näete! Järgmises artiklis näete, kuidas parandada ketrusjõudlust.

10 parimat treeningut rasva põletamiseks

Selle teostamiseks peate kombineerima oma tavalise kõndimise ajal suure intensiivsusega intervallide sarja, nagu me ülalpool selgitasime. Pidage meeles, et peate kombineerima kiireid ja aeglaseid rütme, nii et teie pulsatsioonid varieeruvad. Parim viis selle rutiini teostamiseks on pedaalimine 30 või 60 sekundi jooksul maksimaalsel võimalikul kiirusel ja kombineerimine sekundiliste pedaalidega aeglase ja mõõduka kiirusega.

Jalgratta väljumine hupata tross parim rasvapoletaja kestma 40 minutit kuni üks tund, et olla täielikult toimiv, nii et peate sõltuvalt füüsilisest seisundist kombineerima rütmimuutused teatud istungi aegadel.

Kas leib on hea süüa, et kaalust alla võtta?

HIIT-i ainus erinevus sel juhul on see, et koolituse ajal liigute. Lemmik Postitused.

Palun soovitaksin oma nina näo väljaõpet, et saaksin parandada oma ilu? Running ja ujumine on parim võimalus vähendada kogu keha rasva, mis hõlmab ka teie näo rasva. Millised harjutused meestel vähendavad kõhtu? Lühikeseks rasvaimu vähendamiseks pole mingit võimalust kaalu langetamiseks.