Naine rasva poletusvoond. Rasvapõletuse pulsikalkulaator

See tähendab, et saate treenida oma rasvade ainevahetust. Ja mis juhtub, kui nad julgevad sellest tsoonist välja minna? Kui kaalust alla võtta sooviv inimene tegeleb kuuma ilmaga, peab ta hoolikalt jälgima vee ja soola tasakaalu säilimist. Viimase kolme nädala jooksul pole mu pulss kunagi sellesse maagilisse tsooni tõusnud. Kui usaldate toitumisspetsialiste, peaks ka kõige lihtsam jalutuskäik tooma vapustavaid tulemusi. Kõik kehasüsteemid hakkavad töötama maksimaalse efektiivsusega, tagades püsimise tohutu koormuse korral.

Kui teie kehalise tegevuse peamine eesmärk on kaalust alla võtta, siis teadke oma rasvapõletusvööndit ja hoidke selles piirkonnas aktiivsus, mis võimaldab teil maksimaalselt põletatud kaloreid tarbida. Rasvapõletustsoon on inimestel erinev, kuid selle põlemistsooni tundmine on füüsiliste harjutuste ajal kasulik, kuna see võimaldab teil treeningu intensiivsust pulsiga kohandada.

Rasvapõletustsooni asukoha määramiseks on olemas valem.

Esiteks leidke oma maksimaalne pulss RCM. Selleks lahutage oma vanus st, kui olete mees, või st, kui olete naine. Näiteks oleks aastase mehe maksimaalne pulss ja tema rasvapõletustsoon jääks vahemikku — lööki minutis.

Osta ja kasuta südamemonitori. Turul on saadaval lai valik erinevaid südamemonitorid: käekellad või käepaelad, rindkererihmad ja isegi need, mis on sisse ehitatud mõne kardioaparaadi juhtrauale. Südamemonitorid aitavad teil südame löögisageduse täpselt kindlaks Poletage reie rasva vastavalt teie vanusele, pikkusele ja kehakaalule.

Need aitavad teil ka rasvapõletustsooni määrata. Südamemonitori kasutamine võimaldab teil täpsemalt teada saada, kus asub teie rasvapõletustsoon. Seda seetõttu, et südamemonitor arvutab teie füüsilise aktiivsuse ajal teie pulsi ja kasutab seda teavet teie rasvapõletustsooni arvutamiseks.

Paljud inimesed, kes kasutasid esimest korda südamemonitori, mõistsid, et nad poleks Naine rasva poletusvoond tegema nii intensiivseid harjutusi, kui nad varem olid arvanud.

Mõelge sellele hoolikalt ja säästke oma energiat. Rinnarihma kujulised südamemonitorid on palju täpsemad kui käevõrud ja käekellad. Need on ka tavaliselt natuke kallimad. Tehke VO2 max test. VO2 max-test võib anda täpselt keha võime hapniku kandmiseks ja treenimiseks treenimise ajal. See test eeldab, et osaleja kõnnib liikumatul jalgrattal jooksulindil või pedaalil, hingates sisse näomaski, mis mõõdab pulsi tõustes hapniku ja süsinikdioksiidi taset.

Selle teabe abil saab kindlaks teha, millise pulsisageduse korral põletate oma rasvapõletustsoonis kõige rohkem rasvu ja kaloreid.

1. Kõrge intensiivsusega intervalltreening (HIIT)

VO2 Max-testi peetakse kõige täpsemaks ja usaldusväärsemaks testimismeetodiks hea kardiovaskulaarse võimekuse analüüsimiseks. VO2 max testi saate teha jõusaalis, mõnes laboris ja erameditsiini praktikal.

Kasutage testi "rääkige treenimisel".

  1. Rasvapõletus pulsivööndid - Tahhükardia
  2. Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud.
  3. Top 10 uhiseid toiduaineid, mis poletavad kohu rasva
  4. Rasvapõletusvöönd - Südame-veresoonkonna treenimine
  5. Kuidas oma reite ja bumi sulgeda
  6. Jooksuraja Kaalulangus: 4 Rasvapõletuse Strateegiat Kehakaalu Langetamiseks | Sobivus
  7. Pneumoonia kaalulangus
  8. Kui teie kehalise tegevuse peamine eesmärk on kaalust alla võtta, siis teadke oma rasvapõletusvööndit ja hoidke selles piirkonnas aktiivsus, mis võimaldab teil maksimaalselt põletatud kaloreid tarbida.

See on kõige vähem tehniline test rasvapõletustsooni määramiseks. Näiteks kui teil on väga vähe hinge rääkida, siis peate vähendama oma harjutuste intensiivsust. Kui teisest küljest saate hõlpsalt rääkida, siis ei tee te piisavalt tööd. Lühike lause peate oskama raskusteta hääldada. Mõõdukate ja intensiivsete kardioharjutuste kombinatsiooni valimine võib anda paremaid tulemusi.

Südame löögisageduse kalkulaator pulsisageduse tsoonide arvutamiseks

See kehtib veelgi enam, kui teie eesmärk on kaalust alla võtta. Poole aja jooksul harjutage rasvapõletusvööndisse jõudmiseks mõõduka intensiivsusega treeninguid.

Need harjutused hõlmavad: aeglase sörkjooksu, jalgrattasõitu Naine rasva poletusvoond ujumist. See võib inimestel siiski erineda. Valige ka mõned intensiivse treeningu kategooria kardiotreeningharjutused. Ehkki need treeningud jäävad teie rasvapõletustsoonist kaugemale, põletate üldiselt rohkem kaloreid ja parandate keha kardiovaskulaarset võimekust.

Üldiselt põletate ülemises tsoonis rohkem kaloreid kui rasvapõletustsoon kardiotsoonmis sisaldab tavaliselt kõrge intensiivsusega harjutusi. Põletatud kalorite koguarv sõltub aga ka treeningu kestusest ja põlemistsoonis on treeninguaega lihtsam pikendada, kuna Naine rasva poletusvoond harjutused on madala intensiivsusega. Sea endale eesmärk saavutada igal nädalal vähemalt minutit mõõdukat kardiotreeningut. Kaasa kulturismiharjutused. Jõutreeningu või vastupidavuse kaasamine oma iganädalase treeningprogrammi on oluline.

See aitab lisaks ainevahetuse suurenemisele arendada piisavalt lihaseid. Rasva kaotamiseks on oluline jõutreening. Viige jõutreening läbi vähemalt kahel päeval nädalas vähemalt 20 minutit. Kulturismi harjutused hõlmavad: hantli treenimist, isomeetrilisi harjutusi näiteks sirgendamisharjutusi ja pikendusi ja Pilatesit. Pange kohtumine kokku personaaltreeneri või treeneriga.

Mõõdukas füüsiline aktiivsus rohelises tsoonis treenimise ajal suurendab keha vastupidavust ja põletab kaloreid optimaalselt. Samuti peatub sel juhul liigse rasva põletamine. Veebikalkulaator aitab teil kindlaks teha treeningu ajal optimaalse koormuse ja kõige efektiivsema rasvapõletuse kestuse. Rasvapõletusjooks Sörkimine on suurepärane võimalus aeroobsete treeningute tegemiseks, mille eesmärk on suurendada vastupidavust ja põletada rasva.

Naine rasva poletusvoond soovite teada oma rasvapõletustsooni ja kuidas seda ära kasutada, oleks tore kohtuda isikliku treeneri või treeneriga. Need aitavad teil leida rasvapõletustsooni ja koostada korraliku treeningplaani, kus seda teavet võetakse arvesse.

Kuidas kindlaks teha oma rasvapõletustsoon - Kuidas -

Räägi oma eesmärkidest treeneriga. Kas soovite kaalust alla võtta? Või soovite oma lihasmassi suurendada. See võimaldab viimasel programmi kohandada vastavalt teie vajadustele. Küsige ka temalt, kuidas oma rasvapõletustsooni oma eeliseks kasutada.