Kuidas poletada vistseraalse rasva, Meeste vistseraalne rasv - põhjused ja tervisemõjud - Joogid May

Täna räägime vistseraalsest rasvast, kuidas sellega toime tulla. Artikli materjalid ei vaja iseseisvat käsitlemist. Pole ime, et selle nimi ladina keelest tõlgituna kõlab nagu "sisekülg" siseelundid. Schuenke MD. Meestel koguneb liigne rasvkude kaalus juurde võttes just vööpiirkonda. Lie kõhul, siis püsi oma küünarnukkidel.

Mis asi on vistseraalrasv? Kõhu piirkonnas on meil peamiselt kahte tüüpi rasva: 1 sisemine rasv ehk vistseraalrasv paikneb meie kõhuõõnes, see ümbritseb ning kaitseb meie siseelundeid. Seda näha ei ole võimalik, kuna mainitud rasv paikneb kõhulihaste all; 2 subkutaanne ehk väline rasv paikneb naha all ning seda näeme rasvavoldin kõhul.

Miks siis sisemine rasv nii halb on?

Vistseraalne rasv on meeste ja naiste norm

Rasvkude on palju enamat kui lihtsalt energiasalvesti. Seal toodetakse mitmeid aineid, mis mõjutavad meie kogu keha toimimist. Kui öelda nüüd teaduskeeles, siis vistseraalne rasv on metaboolselt aktiivsem kui subkutaanne rasv.

Seal toodetakse kemikaale, mis põhjustavad põletikke, seeläbi aga suureneb krooniliste haiguste risk. Üleliigne vistseraalrasv on otseselt seotud diabeedi, südame- veresoonkonna haigustega ning isegi teatud tüüpi vähkkasvajatega. Kas vistseraalrasvast on raske lahti saada? Tegelikult ei ole. Sisemise rasva põletamine on tegelikult lihtsam kui nahaalusest rasvast lahti saamine.

Kuidas poletada vistseraalse rasva 31 Kiire ja lihtne rasva poletamine retseptid

Vistseraalrasv kipub ladestuma kiiremini kui nahaalune rasv, kuid sellest on ka lihtsam vabaneda, kuna sisemises rasvkoes on parem verevarustus kui nahaaluses rasvas. Kui kehalise koormuse ajal tõuseb meie veres rasva lagundavate hormoonide tase, siis esmalt hakatakse kasutama rasvkudet, kus verevarustus on parem. Õige toitumise ja treeninguga saab vistseraalrasvast üsna kergesti lahti.

Kuidas poletada vistseraalse rasva Kaalulangus Marathi UPAY

Tegelikult ei pea vistseraalrasva põletamiseks Rasva poletamine lihasmassi hoidmisel menüüs millestki täielikult loobuma. Te ei pea isegi ülemäära kardiotreeninguid tegema, olgu siis nendeks intervalltreeningud või ühtlasel intensiivsusel kestvusmeetod. Ainsaks tingimuseks on kalori defitsiit. Ühesõnaga sissesöödud energia kogus peab olema väiksem kui elutegevuse käigus kulutatud energia hulk.

Kuidas poletada vistseraalse rasva Rasva kreatiinide poletamine

Kuskilt tuleb see defitsiidi tõttu tekinud energiavõlg siiski tagasi saada. Kui toitumine ja treenining seda ilusti toetavad, siis puuduv energia võetakse meie rasvkoest. Kuidas siis see defitsiit tekitada?

Kuidas põletada vistseraalset rasva

Laias laastus on kaks võimalust: 1 kärpida sissetulevat energiat süüa vähem või 2 suurendada energiakulutusi teha trennint aeroobne või jõutreening või kombinatsioon neist kahest treeningmetoodikast. Leian, et lihtsam oleks teha paar jõutreeningut nädalas lihasmassi juurdekasv suurendab juba iseenesest ainevahetuse kiirust ja komineerida seda defitsiidis toitumise ning mõnusa kardiotreeninguga.

Raskem meetod on reeglika suures mahus aeroobses tsoonis treenimine.

Kuidas poletada vistseraalse rasva Kuidas kahjustada kaalu ja poletada rasva

Aga inimesed on erinevad ja mõnele sobib ja meeldivad hoopis pikad rahulikud treeningud. Mis puutub rasvamassi vähendamisesse, siis selles osas on toitumisel oluliselt suurem roll kui treeningutel!

Vistseraalne rasv, kuidas sellest lahti saada?

Võtmekohaks oleks siiski kerges defitsiidis dieet, nt ketogeenne dieet või vahelduv paastumine. Kõige parem dieet on see, millest sa suudad kinni pidada! Mis puudutab vormi saamist, siis kõige tähtsam on alati järjepidavus. Aga treeningud?

Soolestiku ja maksa puhastamine Oluline samm sisemise rasva eemaldamisel on soolte ja maksa puhastamine. Fakt on see, et sinna kogunevad kahjulikud ained. Keha kaitseb siseorganeid nende eest, moodustades rasvase kihi. Puhastamine aitab mitte ainult lagunemistoodetest vabaneda, vaid avaldab positiivset mõju ka naha seisundile. Tänapäeval on saadaval järgmised puhastusmeetodid: ravimpreparaadid, taimsed preparaadid, klistiirid.

Traditsiooniliselt peetakse keha rasvamassi vähendamiseks parimaks aeroobset treeningut. Vaatamata laialt levinud arvamusele pole tegelikult rasvamassi vähendamiseks kardiotreeninguid üldse vaja.

Saab ka teisiti. Piisab ka tarbitud kalorite hulga kärpimisest ja paarist jõutreeningust nädalas. Mitmed uuringud Kuidas poletada vistseraalse rasva näidanud, et sellest piisab sisemise rasvahulga vähendamiseks. Ühes 12nädalases uuringus võrreldi aeroobse treeningu ja jõutreeningu mõju rasvamassi vähenemisele.

Kõige ohtlikumat rasva on ka kõige lihtsam kaotada

Mõlemad katsealuste rühmad olid sarnases kaloridefitsiidis. Selgus, et selle ajaga kaotasid aeroobseid treeninguid teinud katsealused 12 kg rasva ja 4,1 kg lihasmassi. Jõutreeninguid teinud grupp kaotas 14,5 kg rasva ja lihasmass ei vähenenud peaaegu üldse. Olgugi, et kardiotreeningute grupp kaotas kokkuvõttes 3,5 kg rohkem enda kehamassist, kaotati ka olulisel määral lihasmassi. Sarnaseid tulemusi on näidanud mitmed uuringud. Jõutreening on rasvapoleti ja kreatiinide votmine olles lihasmassi sälitamiseks kriitilise tähtsusega.

Kuidas poletada vistseraalse rasva Kaalulangus sugavkulmiku retseptid

Dieedi ajal liiga agaralt aeroobseid treeninguid tehes kaotate lisaks rasvale ka lihasmassi. Sellega kaasnevad aga juba muud probleemid. Lisaks eelnevale suurendab jõutreening ka treeningujärgset rasvapõletust.

Rikkumine ja inimese hormonaalse tausta muutused, viljatus, meestel väheneb testosterooni tase, vähendab potentsiaali. Arenevad vaagna organite ja alumise jäsemete veenilaiendid. Teine oht on see, et sisemise rasva ülejäägi kindlaksmääramine on üsna raske, et veenduda probleemi tekkimises, peate läbima MRI- ja kompuutertomograafiauuringu ning läbima mitmeid teste. Järgmine probleemipunkt - kiiresti, rasvaimu ja muude meetodite abil, on tõesti võimalik vabaneda ainult nahaalusest rasvast, kuid vistseraalseid rasva, mis on tihedalt ümbritsetud meie soolestiku, maksa, neerudega, ei saa eemaldada.

Ehk siis keha kasutab Kuidas poletada vistseraalse rasva pärast treeningut teatud aja jooksul suuremas koguses enda rasvavarusid. Uuringud on näidanud, et treeningujärgne suurem rasvade põeltus jääb kestma kuni järgnevaks 24 tunniks mõnikord ka kauemaks. Kokkuvõtteks Vistseraalrasva vähendamiseks tuleks sättida toitumine kergesse defitsiiti ning teha jõutreeningut nädalas.

Meeste vistseraalne rasv - põhjused ja tervisemõjud

Kui sulle meeldib ka aeroobne töö, siis lisa aeg-ajalt sisse ka mõned kardiotreeningud. Ole kannatlik ja järjepidev ning peagi näed esimesi tulemusi. Südame-veresoonkonna tervise huvides on aeroobsed treeningud siiski olulised. Allikad: Kang, YE. PloS one, 11 4e Why visceral fat is bad: mechanisms of the metabolic syndrome.

Mis on vistseraalne ehk kõhuõõnesisene rasv ning kuidas sellest vabaneda?

Obesity Silver Spring. Change in weight and body composition in obese subjects following a hypocaloric diet plus different training programs or physical activity recommendations.

CAN'T LOSE WEIGHT? The main MISTAKE of all DIETS. The BRAIN is DECEIVING you!

Geliebter A. Slentz CA. Effects of aerobic vs. Ismail L. A systematic review and meta-analysis of the effect of aerobic vs.

The effect of abdominal exercise on abdominal fat. Dolezal BA. Med Sci Sports Exerc. Schuenke MD. Effect of an acute period of resistance exercise on excess post-exercise oxygen consumption: implications for body mass management.

  1. Mis on vistseraalne rasv - kuidas vabaneda, kõhu rasva normid - Köögiviljad
  2. Vistseraalne rasv: kuidas vabaneda dieetidest ja treeningutest
  3. Harjutage tervisliku eluviisi harjumusi Kui inimesed räägivad kõhurasva põletamise soovist, viitavad nad tegelikult kahele erinevat tüüpi rasvkoele: vistseraalne rasv mõnikord nimetatakse seda aktiivseks rasvaks ja nahaalune rasv.
  4. Kick alustada rasva poletamist
  5. Kõhupiirkonda kogunenud rasvapolster on tervisele väga ohtlik.
  6. Paljude ülekaaluliste puhul on see tõsi ning seletatav stressihormooni kortisooliga.

Paoli A. Share this:.