Kuidas poletada rasva reide ja bum

Põrandale tuleb lamada, vöökohale vajutades põrandale ja käed pea kohal või asetada see risti keha suhtes. Seejärel viska reie tagakülje lihaseid jala jalg võimalikult kõrgele. Teine reegel: rohkem liikumist Regulaarsed kiiged aitavad eemaldada puusadest rasva. Sa võid vabaneda üleliigsetest rasvadest preestrite piirkonnas hästi valitud harjutuste ja kehakaalu alandamise korral.

how to lose abdominal and side fat in 3 days no strict diet no training

Siiski saate siiski soovitud tulemusi kasutada harjutusrežiimidega, mis aitavad teil rohkem rasva põletada ja rohkem aega lihaseid ehitada. Rutiin, mida te teete, sõltub teie eesmärkidest, spordist või tegevusest, mida sa mängid ja oma fitness tasemest.

Butt ja reie põhitõed Reite ja tuharate isoleerimise asemel töötage mõlema lihasgrupiga koos teiste jalgade ja puusa lihastega kolme põhiharjutusega: kükitama, astmeline tõus ja kummardus.

  • Vihje 1: Kuidas eemaldada tuharad rasva - Tervisekeskused
  • Jin Kaalulangus BTS
  • Põletamine rasva meeste mao ja külgedel
  • Tracking and recording of training performance weight hips and thighs measurements will serve as a great motivator and also allow to insert booty exercises into your life and make it a habit.

Need on põhilised liikumisharjumused ja jalgade positsioonid, mis on tavapärased paljudes valdkondades ja kohtuspordis, ütleb füüsiline terapeut Gray Cook. Kükitamisega kaasneb keha langetamine alalisest asendist, jalad umbes puusa-vahemaa kaugusel.

Kaalulangus naitab Hulu

Sügavam kükis viib oma tuharadesse rohkem lihasaktiivsust, samas kui osaline kükitama, kus teie reied ei jõua põrandaga paralleelselt, haarab teie reied rohkem. Astudes üles, liigute alumisest asendist kõrgemale, sarnaselt treppide ronimisele.

Kas higistamine palju poletada rasva

Põgenemisel liigute seisva asendist alumisse asendisse, astudes ühe jalaga edasi ja painutades mõlemat jalga. Kui olete harjutustega tutvunud, hoidke vastupanu ja intensiivsuse suurendamiseks ühe või mõlema käega vaba kaalu.

Ei vaja südame Traditsioonilised kardiovaskulaarsed harjutused, nagu jooksmine ja jalgrattasõit, ei ole alati vajalikud tagumiku ja reite toonimiseks ja kardiovaskulaarse vastupidavuse parandamiseks.

Belly, Butt & reie toonimine

Lisage alumise keha, tugevuse harjutused koos piirikoolitusega, et mahastada ainevahetust ja südame löögisagedust - teha mitmeid harjutusi minimaalse puhkusega. Treeningu intensiivsus on tavaliselt madal või mõõdukas, et simuleerida püsikiiruse aeroobikat. Pennsylvanias Shippensburgi Ülikoolis läbi viidud uuringus osales kahel naisel kahel TongKat Ali Burn Fat päeval ringkonnakoolituse ja traditsioonilise jooksulintide treeningut.

  • Matt Hagee kaalulangus
  • Kõrge kalorsusega valikud Ükski toit ei tekita keharasva üheski konkreetses kohas, kuid mõned inimesed võtavad reitele ja tuharatele raskust juurde kui teised.

Metaboolne kiirus ja hapniku tarbimise tase olid pärast ringkonnakohtu treeningut kõrgemad kui jooksulintide kasutamise ajal. Ringkonnakoolituse treening võib hõlmata kükitusi, astmelisi, lungesid, hüppenööre, Kuidas poletada rasva reide ja bum kiigeid ja surnud koormusi - ilma harjutuste vahel puhata.

Kaalulangus ja 10K aeg

Puhata üks kuni kaks minutit enne ringi kordamist üks või kaks korda. Põleti rasv intervallikoolitusega Kui ringkonnakoolitus on sulle liiga nõrk, andke intervallikoolitusele lask. See on teinud suure intensiivsusega treeningu, millele järgneb kohe madalama intensiivsusega treeningperiood.

Vihje 1: Kuidas eemaldada tuharad rasva Video: 50 Ahto Lobjakas ja Varro Vooglaid, "Põhjenduste ahela ots"Mai Naise keha kõige problemaatilisemad alad on tuharad ja puusad.

Selle meetodiga võite lisada aerobilisi harjutusi koos alumise keha tugevusega ja võimu harjutustega. Näiteks täitke sekundit kükitusi või raskekujulisi kettlebelli kiigeid, millele järgneb kaks minutit hüppenöör või sörkimine.

Vihje 1: Kuidas eemaldada tuharad rasva

Pärast 2—3 minuti möödumist korratakse tsüklit kaks kuni neli korda. Sa saad seda, mida sa koolitasid Valige harjutused, mis aitavad oma lemmikpuu ja reide toonides oma lemmik spordi- või tegevuste oskusi parandada.

See põhineb põhimõttel "konkreetne kohanemine kehtestatud nõudmistega": Teie keha muutub paremaks ja kohandub konkreetselt sellega, mida sa seda treenid.

Kaalulangus WNY

Jalgade pikendusseadmega töötamine tugevdab teie reie lihaseid, kuid see ei aita sulle palju jalgpalli või sprintimise ajal, sest keha asend on erinev.

Seega, kui te olete jooksja või mängite mingisuguseid spordialasid, siis treenige oma tagumikku ja reite samasuguses asendis.

Deep 6 rasvapoleti

Populaarsed Kategooriad.