Kuidas maarata rasva poletamine sudame loogisageduse

Ma ei oska enam rääkida. Esiteks on see ohutu viis kulutada mõningaid kaloreid, et mitte piirata liiga rangelt toidu kalorisisaldust.

Mis on pulsi rasva põletamine Te olete oma pulsivööndite arvutamise teinud, arvutanud südame löögisageduse ja selle maksimaalse sageduse.

Koksi peatuskaotus Kas on olemas terve rasvapoleti

On vaja valida optimaalne kehalise aktiivsuse tüüp ja mõista, millises pulsis põletatakse rasva. Vaadake allolevat tabelit.

Eemaldage rasva umber kohuga T9 Fat Burner Review

See sisaldab kalorite tarbimist ja põletatud rasva kogust sõltuvalt südame löögisagedusest, koormuse tüübist ja tugevusest. Nagu näete, algab aktiivse rasva põletamise protsess indikaatoriga lööki minutis. See on suurepärane algajatele, neile, kes ei ole parimal füüsilisel kujul ja alustavad regulaarselt spordikoolitust.

Vaata - kalorite tarbimise suhteline intensiivsus väheneb tõsiselt koormuse suurenemise tõttu sörkimise ajal. Kuidas arvutada pulsi rasva kadu Rasva põletamise impulsi arvutamine peaks toimuma maksimaalse südame Kuidas maarata rasva poletamine sudame loogisageduse alusel.

Nende piiride tasemel tagab südamelihas hapnikule erineva juurdepääsu kudedele ja see sõltub otseselt sellest, kas rasva kadu toimub treeningu ajal või mitte.

Apollo kaalulangus Bikini ettevalmistus kaalulangus

Mis juhtub nende piirkondade piiril? Selle režiimi rasvapõletamise treeningu minimaalne kestus on minutit. Formula carvonena Martti Karvonen on soome füsioloog, kes on välja töötanud viisi sportlaste südame löögisageduse piiride arvutamiseks.

Mis on kardiotreening

Selle abil saate arvutada soovitud südame löögisageduse optimaalselt efektiivsete rasvapõletuste jaoks. Karvoneni meetod võimaldas kindlaks teha, et selline väärtus on umbes keskel, rahulolu südame löögisageduse indeksite ja maksimaalse sageduse vahel ning sõltub keha seisundist ja sportlase soost.

Pea meeles, et valem on arvutatud professionaalsetele sportlastele, astme korrutamisega intensiivsuse koefitsiendiga saab kõigepealt vahele jätta.

Hoiatus Rasvapõletustsoon on määratletud kui protsess, mille käigus keha muundab rasva energiaks. Kui teie treeningu eesmärk on kaalust alla võtta, määratlege rasvapõletustsoon ja hoidke selles piirkonnas treenimist, et maksimeerida põletamiseks vajaliku rasva kogus.

Karvoneni meeste valem Millisel pulsil on inimestel rasva põletatud? Arvutamisel tuleb kasutada minimaalset ja maksimaalset intensiivsustegurit 0,5 kuni 0,8.

1010 Kaalulangus Valmistamine h Slim Down

Kasutatav valem on sama. Klasside kogukestuse ajal tõstab ta järk-järgult intensiivsuse koefitsienti kuni kõrgeima - 0,8.

Jalutamine minutit Esialgses etapis ei tohiks muretseda, kui intensiivne koolitus on, peamine on see, et need peaksid olema pidevalt käimas.

Südame löögisageduse arvutamine südame suhtes Võite kasutada spetsiaalseid online-kalkulaatoreid, mis võtavad arvesse kõiki teie individuaalseid parameetreid - vanus, pikkus, kaal, planeeritud koormus, harjutuste liik jne. Arvutused tehakse, võttes arvesse tulevaste klasside koormust, ühe klassi kestust.

Intensiivsuse hõlbus reguleerimine liikvel olles

Arvutamisel on võimalik kasutada Karvoneni valemit, mille intensiivsusfaktor on naistel 0,6, meestel 0, Impulss töötamise ajal Käitamine viitab treeningu dünaamilisele tüübile, seega on eriti oluline määrata jooksev südame löögisageduse tsoon ise, kui kasutate kehakaalu langetamist. Lõppude lõpuks töötab reegel, mis ületab anaeroobse piiri, kui rasvapõletamine peatub, nagu ka teiste treeningute puhul.

Burn Fat PDF Kaalulangus apps iPad

Kasutage impulsi mõõturit, siis ei pea te oma südame löögisageduse mõõtmiseks peatuma. Pärast impulsi jõudmist lööki - mine sammu juurde ja taastage see lööki. Kõigepealt ületab hingamise ja südame löögisageduse taastumise perioodide kestus suuresti sõiduaega.

Südame löögisageduse tsoonid

Ärge heitke meelt, jätkake treeningut aja jooksul, jooksu segmendid asendavad kõndimise täielikult. Fitnessmüüdid: südame- pulss- ja rasvapõletustsoon Igas südame-simulaatoris on tabel, mis näitab impulsi ja rasva põletamise suhet ning eriti märgib "rasva põletamise tsooni". See paneb inimesed mõtlema, et kaalulanguse korral peate tegema seda ainult selles pulsivööndis ja see aitab rasva põletada.

Et mõista, miks see on müüt, vaatame, kuidas keha kasutab südame treeningu ajal energiat.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud. Mõlemat kasutatakse adenosiinitrifosfaadi ATP moodustamiseks. ATP on peamine energeetiline aine.

Keha saab energiat kahest allikast: rasva ja glükogeeni kauplustes lihastes ja maksades. On oluline, et peaaegu kõikidel impulssidel põletab keha nii süsivesikuid kui ka rasvu, kuid iga allika osakaal varieerub sõltuvalt treeningu intensiivsusest.

Ravi kaalukaotuse imikutel Asjad kaalulanguse kiirendamiseks

Kui te lähete või jooksite kerge lohega, aeglaselt pedaaliga ja saate seda teha pikka aega ilma õhupuuduseta ja niiske särgiga, on treeningu intensiivsus madal. Töö peamiseks kütuseallikaks on rasv.