EPOC poletamine rasva poletamine, Põleta kiiresti 500 kalorit päevas: 12 parimat treeningut

Tõenäoliselt mõtled, et sind ootab selle liigse kihi hävitamiseks ja äsja lihvitud musklite nähtavale toomiseks ees lõputu piin jooksu-, velo- või ellipstrenažööril. Ja ainus viis süsivesikute kasutamiseks oma energiaallikana on intensiivne treenimine ja puhkeoleku ainevahetuse kiiruse tõstmine. Plümeetrilised burpeedid õpetavad teie keha kiirusega liikuma ja tugevus. Mõlema maailma parimad Teie treeningute sagedus ja kestus mõjutavad sügavalt seda, kui palju rasva te aja jooksul põletate. Tõepoolest eksisteerivad intensiivsustsoonid, mille korral põletad energia tootmiseks rohkem rasvasid.

Soovitatavad artiklid Kas teadsite, et pelgalt kalorite vähendamine ei aita kaalulangust 1? Kuid kalori põletamine päevas koos tasakaalustatud toitumisega aitab kaalulangetamist naistel ja meestel vastavalt 6 kg 13 naela ja 8 kg 17,6 naela 2. Kehakaalu langetamiseks on vajalik negatiivse kalorite tasakaalu loomine vähem kaloreid ja rohkem kaloreid 4.

Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud

Kuidas saab päevas kulutada kalorit? Tehke neid 12 rasvapõletusharjutust 30 minutit päevas. Nende kontrollimiseks kerige alla. HIIT kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on anaeroobse EPOC poletamine rasva poletamine parim vorm kütusena ei kasutata hapnikku, vaid rasvaet põletada lühikese aja jooksul kalorit 5.

HIIT-s korratakse kiireid ja intensiivseid treeningkomplekte lühikest aega, et rasvu tõhusamalt põletada kui tavalisi kardiotreeninguid. HIITi näide on 12 kükihüppe tegemine suure intensiivsusega, sekundiline puhkamine ja veel kahe seeria kordamine.

Kas sprintimine põletab rohkem rasva?

Puhka 10 sekundit ja tee 20 intensiivset põlve. Jällegi puhake 10 sekundit ja korrake veel kahte seeriat. Siin on parimad HIIT-harjutused, mida saate teha.

Mark 4 rasvapoleti

Ainult 1—2-minutise pausi ajal seansil võite põletada kuskil — kalorit, olenevalt kehakaalust ja intensiivsusest. Liikumine koos teiste samal teekonnal olevate inimestega suurendab ka teie enesekindlust ja hoiab teid õigel rajal.

Kikkpoks Kikkpoks on võitlussport, mis põletab umbes — kalorit vaid 30 minutiga. See parandab füüsilist vormi, vastupidavust, tasakaalu ja liikuvust 6. Leidke lähedal asuv kikkpoksiklass ja hankige end paremini.

Ujumine Ujumine on suurepärane rasva põletav ja kogu keha toniseeriv harjutus, millest on lahutatud higi! Kui kaalute naela, põletab 30 minutit kiire tempoga ujumine vabastiilis umbes kalorit.

Proovige erinevaid lööke ja saate vormi kiiresti. Need kulutavad rohkem kui kalorit, sõltuvalt teie kehakaalust, vahemaast, kiirusest ja ajast.

Rasva põletamine ja kaalu kaotamine: tõde

Liivajooks lisab vastupanu, mis muudab selle harjutuse tõhusamaks kalorite kiireks põletamiseks. See aitab ka jalgadelt rasva välja visata ja alakeha toniseerida.

Joosta paljajalu puhtal rannal, et kõik väikesed lihased tööle hakkaksid, vigastusi ära hoida ja jalalihaseid tugevdada Soovitame harjutada intervallijooks. Sörkige minuti jooksul kiirusel 8 miili tunnis ja kiirustage 10 sekundit kiirusel 12—14 miili tunnis.

Korda 30 minutit.

EPOC: saladus, kuidas kiiresti rasva põletada

Tehke kaks sekundilist pausi ja kõndige kiirusega 6 mph. Kaalutreening Rasvade tõstmine või jõutreening on lahja lihase kasvatamiseks ja kalori põletamiseks päevas hädavajalik.

Kasutage lihaskiudude toimimiseks selliseid seadmeid nagu hantlid, kangid, Šveitsi pallid, ravimipallid, kettlebellid, takistusribad, tõmbetangid jne. Sobiva ja saleda keha saamiseks tehke vahelduvatel päevadel südame- ja jõutreeninguid.

Kuidas poletada 10 protsenti keharasva

Nööriga hüppamine Trossi hüppamine või vahelejätmine on suurepärane soojendusharjutus. Harjutades kõrge intensiivsusega köishüppeid 30 minutit, võite põletada kuni kalorit.

Järelpõletus! 3 viisi, kuidas põletada rohkem rasva / ehitada rohkem lihaseid vähem aega

Põlvevigastuste vältimiseks kandke korralikke kingi ja maanduge pehmelt. Tehke seansi ajal kaks sekundilist pausi. Kehakaalu treeningud Keharaskuste harjutused on nagu raskusteta raskuste tõstmine! Harjutused, nagu hüppekükid, planguvarvakraanid, indekseerimine, tõuked, mägironijad, ämblikuronijad, burpeed, kõrged põlved, ristkere jalgade jalalöökide hüppamine, jalgade langused, krõksud, hüpped, hüpped, uisutajad jne, on hämmastavad kaloripõletajad.

Kiire jalgrattasõit kiirusega miili tunnis 30 minutit aitab 30 minuti jooksul põletada kalorit. Kui aga teie vastupidavus pole sellel tasemel, võite teha kolm sekundilist pausi ja hinge tõmmata. Kahe nädala jooksul hakkab teie vastupidavus paranema ja te hakkate rohkem kaloreid põletama. Sõudmine Hankige veesõudmismasin koju või aerutage jõusaalis. See aitab teil kulutada kalorit ja toonib ka selja ülaosa, õlgu, rinda ja käsi.

See pakub ka hulgaliselt eeliseid. Spordiala õues Suusatamine, uisutamine, jalgpall, korvpall ja reketispordid, nagu sulgpall ja tennis, on hämmastavad välispordialad, mille abil saate kulutada kalorit 30 minutiga.

Samuti aitab serotoniini ja adrenaliini kiirustamine parandada mälu, vähendada stressi ja kutsuda esile parema une.

Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud Valige oma rasvapõletustreeningutega kaloripõletus, mis aitab teil kiiret kaalulangust saavutada. Kaalukaotus 'Kui teete kogu aeg sama treeningut, siis te ei saavuta edusamme,' ütleb kuulsuste treener ja looja Dan Roberts Metoodika X.

Trepist üles jooksmine Trepist üles jooksmine on rasva põletav ja jalgu toniseeriv harjutus, mida ei saa eirata, kui soovite kulutada kalorit vaid 30 minutiga.

Trepist üles sõitmine aitab pumbata rohkem EPOC poletamine rasva poletamine ning töötab kopse, südant, lihaseid ja luid. Sa higistad ja viskad rasva minema. See parandab ka teie tasakaalu ja koordinatsiooni. Need on 12 parimat harjutust, mida saate kalori põletamiseks 30 minutiga. Kuid kas sellest piisab kaalu langetamiseks? Uurige järgmises jaotises. Kas kalori põletamine päevas on kaalu langetamiseks piisav? Jah, kalori põletamine päevas on mõistlik kaalulangus nädalas hea. Kui soovite kaotada naela rasva, peate põletama kalorit.

Kui põletate päevas kalorit, põletate nädala lõpuks kalorit, mis tähendab, et kaotate naela rasva. Õige toitumiskava järgimine ja korralik puhkamine võivad aidata teil kaotada rohkem kui 5 kilo kuus. Pidage meeles, et järkjärguline kaalulangus on alati parem kui moehullu dieetide ja pikaajalist vigastust põhjustavate treeningrutiinide järgimine. Siin on nimekiri muudest tegevustest, mida saate kalorite põletamiseks teha. Muud lõbusad viisid kalorite kaotamiseks Tehke aiatöid, olgu see siis oma koduaias või kellegi teise oma.

No Diet, No Exercise - Magical Water to Lose Weight Fast - Fat Burning Morning Routine Chia Drink

Aiandus võib olla üsna väsitav ja see teenib teie sõprade ja perega brownie-punkte. Maja koristama.

  1. Meeste Slimming Undershirt
  2. EPOC: Saladus, Kuidas Kiiresti Rasva Põletada | Kaalukaotus

Võite kuulata oma lemmikmuusikat, et teid huvitada ja meelelahutust pakkuda. Veenduge sõpra 45 minuti jooksul iga päev teiega reketpalli mängima.

Õppige pilli mängima. Rohkete kalorite põletamiseks on piisavalt vaimseid ja füüsilisi koormusi.

Up Slim alla

Jah, naermine põletab ka kaloreid. Trenn ei pea olema karistus. Lõbutsege oma keha ja tervise eest hoolitsedes.