888 Poletage rasva

Neid kasutades võid suurendada oma päevast kaloripõletust kuni kalori võrra. Mõtle positiivselt. Ära söö enne seda midagi. Intensiivse tempoga seotud hingamisteede vahetus suhe 1,0 suurendab meetrise kalorite põletust 15,25 kalorini, kui kahekordistate oma kiirust, et ujuda kiirusega 1 meeter sekundis või 2,2 miili tunnis. Jaluta minutit, mida kauem, seda parem.

Ujumisel põletatavad kalorid varieeruvad sõltuvalt teie pingutusest. Harvardi tervishoiukirjastuse andmetel võivad kõrge energiaga löögid, mis nõuavad maksimaalset kardiotööd, põletada kuni kalorit tunnis.

Ujumisel põletatavad kalorid varieeruvad sõltuvalt teie pingutusest. Harvardi tervishoiukirjastuse andmetel võivad kõrge energiaga löögid, mis nõuavad maksimaalset kardiotööd, põletada kuni kalorit tunnis.

Kas mahla ja kaalulangus

Põlenud rinnuliharitud kalorid on aga kilose ujuja puhul keskmiselt kalorit tunnis. Näpunäide Sõltuvalt sellest, kui palju te sellega pingutate ja kui palju te kaalute, põletab tund aega rinnuliujumine — kalorit, kirjutab Harvard Health Publishing.

Kuidas rindkere koguneb Harvardi tervise kirjastuse andmetel võib rinnuliujumine ujuda umbes sama palju kaloreid kui jooksmine.

Nao kortsud parast kaalulangust

Rinnaga kulutatud kalorid hüppavad naelase inimese puhul ni ja naela kaaluva inimese mõlema tegevuse puhul ni. Kiiremas tempos jooksmine aga kulutab rohkem kaloreid kui rinnuliujumine. Selle suurendamine maal vaid 7,5 miili 888 Poletage rasva põletab kilose inimese puhul kalorit ja naela puhul kalorit tunnis.

poletada rasva reide kiiresti

Kui suudate 10 miili tunnis kiirendada - miili läbimine kuue minutiga - kulutate kuni kalorit. Kuid on palju vähem produktiivseid asju, mida võiksite teha, kui arvestada oma rinnuliujumise põletatud kaloreid.

DHT rasva kadu

Näiteks seliliujumise ujumine annab ainult kaloripõletuse kalorit tunnis kilose inimese jaoks sama, mis rannavõrkpalli mängimine, räätsaga sõitmine, murdmaasuusatamine või maratoni ratastoolisõit. Suurendage põletust Kuigi rinnuliujumine läbib keskmiselt kalorit tunnis ujujate jaoks on Swimming.

3x rasva kadu

Ujumisteaduse andmetel mõjutab teie ujumise kiirus, ujumise kaugus ja hingamisteede vahetuskurss - teie keha süsinikdioksiidi tootmise ja hapnikutarbimise suhe - kõik seda, kui palju kaloreid teie keha tarbib. Kasutage Kaalulanguse saavutus Rewards kalorite ujumise kalkulaatorit, mis võtab kalorite tarbimise suurendamiseks arvesse kõiki kolme tegurit.

Mida suua rasva poletamiseks

Näiteks kui ujute rinnuli 0,59 meetrit sekundis - umbes 1,31 miili tunnis - aeglases tempos hingamisteede vahetussuhtega 0,7, põletaksite Nanyangi tehnikaülikooli kalorite järgi umbes 9,6 kalorit iga 50 meetri korduse kohta. Suurendage oma tempot ja suurendage põletust.

BBC Mental A History of the Madhouse FULL DOCUMENTARY

Intensiivse tempoga seotud hingamisteede vahetus suhe 1,0 suurendab meetrise kalorite põletust 15,25 kalorini, kui kahekordistate oma kiirust, et ujuda kiirusega 1 meeter sekundis või 2,2 miili tunnis.