4 protsenti keha rasva kadu, Kaotada keharasva - Vihjeid -

Ma väidan seda. Kas olete kunagi kuulnud ütlust "köögis tehakse abs? Kuna teie keha kipub enne rasvavarude taaskasutamist kasutama "liigset" lihaskude vajaliku energia saamiseks. Osa vastusest seisneb rasvumise olemuse mõistmises. Üks kogu kehaga treenimise skeem võib välja näha järgmine: Ristkoolitus Mõiste "risttreening" üldine väärkasutus on selle definitsiooni piiranud aeroobse tüüpi tegevustega nt triatloni võistlus, kus ujumine, jalgrattasõit ja pikkade distantside jooksmine hõlmab "risttreeningu" sündmust.

Internetis on palju vastuolulist teavet selle kohta, kuidas oma kõhulihaseid paljastada. Mõni ütleb sulle vaja teha ei söö süsivesikuid. Mõni ütleb sulle vaja teha tee iga päev krõbinat. Mõni ütleb sulle vaja teha süüa ainult puhtaid toite. Ükski neist pole tõsi. See on tegelikult lihtsam kui arvate.

Siksakiline dieet kiireks rasva kadu!

Vaadake, kuidas 4 protsenti keha rasva kadu kadu töötab Esimene asi, mida peate teadma, on see, et kõhulihased ei ilmu enne, kui te oma dieeti kõigepealt muudate. Kas olete kunagi kuulnud ütlust "köögis tehakse abs? Te ei pea tegema midagi nii drastilist kui süsivesikuteta dieedi söömine. Kuigi see töötab mõne jaoks, pole see 1 tavaliselt parim meetod, arvestades, et see on raske dieet, millest kinni pidada, ja 2 pole lõbus.

Oma 6-pakendi paljastamiseks peate vähendama keha rasvaprotsenti.

Kõhn keharasval

Keharasvaprotsendi vähendamiseks peate kaalust alla võtma - ja mitte ainult mis tahes kaalu. Tahad rasva kaotada, säilitades samal ajal oma lahja kehamassi. See sunnib suurema osa kaotatud kehakaalust tulema rasvavarudest. Lõika rämps välja Jah, võite süüa valgurikkaid toite, mis viivad rämpstoitu süües kalorite puudujääki.

Rämpstoit on lihtsalt vähem täis ja isu tekitav.

Teie elu on palju lihtsam - rääkimata tervislikumast - kui valite enamasti puhta toidu. Nende hulka kuuluvad värsked puu- ja köögiviljad, pähklid, liha ja piimatooted.

Irwin Naturals Triple Fat Burner

Seetõttu olen mina tegema soovitame lisada juhuslikku maiust, kui see soodustab jätkusuutlikkust ja dieedi säilitamist. Püüdke lihtsalt suurema osa ajast tervislikult toituda, pidades samal ajal kinni oma päevasest kalorikavast; see pidurdab teie nälga ja hoiab teid rohkem rahul.

Kui te kaotate kehakaalu, siis lihtsalt vähendage oma päevast kalorite tarbimist või tehke rohkem füüsilist tegevust.

Atleetvõimlemine

Sooritage Cardio Mäletate, kuidas ma ütlesin, et peate tarbima vähem kaloreid kui kulutate? Südame on kiireim viis rohkem kaloreid põletada. Tegelikult võimaldab see süüa rohkem, kaotades samal ajal ka rohkem rasva. Uuringud on näidanud, et kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT põletab sarnase koguse kaloreid kui mõõduka intensiivsusega kardiotreening, aga soodustab vähese lihasmassi kasvu.

See tähendab, et kõrge intensiivsusega kardio vähendab teie keha rasvaprotsenti veidi kiiremini kui madala kuni keskmise intensiivsusega kardiotreening. Proovige hüppenööri või sprinte - kõike, mis aitab teil maksimaalset pulssi kiiresti ja lühikeste purunemistena suruda.

Otsinguvorm

Tõstke kaalu Mida on raskuste tõstmine teie kõhulihaste paljastamisega? Vastupanukoolitus on üks parimaid võimalikke asju, mida saate oma keha rasvaprotsendi vähendamiseks teha. See põletab kaloreid, et aidata kaalust alla võtta ja soodustab kehamassi säilitamist 4 protsenti keha rasva kadu mõnel juhul isegi kasvu kaloripuuduses söömisel.

Samuti, mida rohkem teil on lihasmassi, seda rohkem kaloreid teie keha puhkeseisundis põletab - AKA kaotate rasva veelgi.

Leidke hea tõstmisrutiin, mis tabab kõiki teie peamisi lihaseid. Parimad paugud pakuvad kombineeritud liigutused, nagu kükid ja survetõstukid. Treeni kõhulihaseid!

Tehnikad rasva poletamiseks

Nüüd, kui teie toitumine ja liikumine Kaalulangus toksiinide rinnapiim õigel teel, peate veenduma, et teil on tegelikult kõhulihaseid näidata! Noh, see on ainult pooleldi tõsi. Kõigil on kõhurasva all kõhulihased.

Poletage rasva tana

Tegelikult võib teil olla 6-pakk, ilma et teeksite kunagi ühtegi kõhuharjutust. Miks siis teha kõhulihaseid, kui saate 6-paki ilma neid treenimata?

Selada Hidroponik Indoseed Caipira

Vastus: kõhulihaste töötamine muudab need paksemaks ja raskemaks, põhjustades kõhu rasva torkimist palju varem ja vähem dieeti pidades.

Leidke hea abrutiin ja veenduge, et tabate nii oma kõhu- kui ka põiksuunalisi kõhulihaseid.

1. Vaadake, kuidas rasva kadu töötab

Rectus abdominis'e funktsioon on selgroo painutamine, AKA krigistamisliigutused. Ristkõht on tasane kiht kõhu Rectus all; saate seda töötada plankudega.

Siit leiate nimekirja üle treeningust, mis garanteerivad põletuse. Ja see ongi kõik! Teie 6-paki avalikustamine võtab aega, nii et järgige neid 5 sammu ja olge kannatlik. Need, kes alustavad madalamat keha rasvaprotsenti, suudavad peitunud kõhulihaseid saavutada varem kui need, kes alustavad kõrge keha rasvaprotsendiga. Ärge laske end heidutada, kui see võtab kauem aega kui soovite.

Õppige protsessi armastama ja saavutate oma eesmärgi hetkega.