20-minutilise joosta poletada rasva

Kui see on teie jaoks liiga sageli, siis võite kolmeks-neljaks päevaks nädalas tundide jaoks varuda. Näiteks HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening kiirendab ainevahetust ning aitab põletada rasva veel kuni 38 tunni jooksul pärast trenni. Lühiajaliselt sörkides on kindlasti tooniline toime. Liigse keharasva vastu võitlemiseks on HIIT stabiilse kardioga võrreldes tunduvalt parem.

Kategooria: Tervislik Eluviis Isegi kui olete kardisõltlane, saate seda teha siseruumides jooksmine jooksulint võib muutuda eriti igavaks, muutes selle viimaseks, mida teha soovite.

Keskmine nadalane kaalulangus fentermiini

Kuid kui ilm on kohutav, reisite või on nii hilja, et te ei soovi pimedas jooksu proovida - me oleme teid katnud! Oleme 10 palli järginud jooksulint treeningud see saab põletada rasva ja hoida asjad huvitavad.

Guangzhou kaalulangus

Kui siseruumides jooksmine on ainus võimalus, haarake endale kõrvaklapid ja vali neist üks rasva põletamine treeningud. Kui leiate, et see on liiga raske, reguleerige kiirus sellisele tasemele, mis teile sobib.

salendav tsoon

Püramiidi kiiruse intervalltreening: Selle treeningu kontseptsioon seisneb selles, et te lähete püramiidist üles ja alla, alustades kõva intervalli ühe minuti, siis viie minuti ja siis ühe minuti allapoole. Oma intervallide jälgimiseks veenduge, et teil oleks käekell!

2 nadala slim alla valjakutse

See siseruumides matk on täiuslik ja suurepärane viis aidata teil vormis püsida, kui ilm on kena ja saate matkata õues. Lazy Girl treening: See sobib suurepäraselt nendeks päevadeks, kui te ei tunne, et teeksite kõva trenni, kuid ei soovi ka vaba päeva võtta. See on suurepärane tõusuteel jooksmise ja kõndimise tempo!

34 aastat vana kaalulangus

Kui tunnete end endiselt pisut laiskana ja soovite hoopis elutoas treenida, proovige meie Laiska päeva trenn video. See sobib suurepäraselt emmedele, algajatele või kui proovite lihtsalt lihtsat treeningpäeva!

Aeg lendab mööda, 20-minutilise joosta poletada rasva muudate kiirust ja kaldute umbes minuti tagant.

Registreeri meid! See kiire treening hõlmab kallakul kõndimist ja suurendab teie jõudu ja vastupidavust kiiresti!

Kaalulangus ei naita